Ik en Jolande (Jolandeee op bokt) gaan mee doen met ringsteken, met mijn Shetlander. Maar we weten niet hoe we verkleed moeten gaan, heeft iemand misschien ideeen? We moeten de spullen dan huren, maar kan niet al te veel geld kosten!
Is er een algemeen thema voor alle ringstekers? Ik ga van de zomer met het dorpsfeest ook ringsteken en het thema is daar muziek. Ik maak nu een dekje met bandages met grote zwarte muzieknoten op kleurige achtergronden en ga muzieknootjes op zijn vacht scheren en schilderen
Maar wat zou jij leuk vinden als thema? of wat past bij je pony?
Ja ik vind eigenlijks alles wel leuk, ik heb echt geen idee wat er bij m'n pony past
Dat van die muziek is wel een goeie!
pippenstein
Geplaatst: 15-05-13 21:41
kijk eens op Marktplaats of Kringloopwinkel voor goedkope verkleedspullen bij jou in de buurt en kijk dan wat je kunt vinden om je thema te bedenken. grtjs janine
Sjolvir
Geplaatst: 15-05-13 21:41
Badeendjes? Bij de xenos of action niet duur Gele poncho aan ook bij xenos geloof ik of zeeman. Grote snavel op je cap met paar ogen van stuk papier en lets go....
Bloemen? Bloemen slingers action 1 euro, zelf vrolijke bloemetjes kleding aan en gaan met die banaan. (ze hebben ook stickers met bloemen voor op je fiets).