Malou en ik hadden wat afgesproken, al ging de eerste keer niet zo goed!
[VvdD] Wat een heisa...

Omdat ik toch nog heel erg graag wilde komen kijken, hadden we een andere dag afgesproken!

Dat was woensdag dus. Nu ging het wat makkelijker allemaal, want ik werd gebracht!

We hadden weer afgesproken bij de kerk, en Malou stapte bij ons achterin de auto, om naar de stallen te gaan.
Bij de stallen aangekomen zag ik al een lief hoofdje achter een staldeur, met daarop een mooi bordje "Cherrie".
Dat was ze dus!

Ze had twee dikke dekentjes op want ze was geschoren, jaja ze word goed verzorgd

We gingen poetsen, de lieverd bleef gewoon staan en hoefde niet vastgezet te worden.
Wat een aanhankelijke pony! Ik poetste het zand van haar beentjes af en voelde een warm briesje in mijn oor

Naja, lang genoeg gepoetst, we gingen maar eens opzadelen!
Toen we klaar waren liepen we naar de bak, eerst ging Malou even om te kijken of ze eigenwijs was

En wat liep ze leuk! Ik wal verheugen tot ik er dan op mocht.
Ja hoor, ik was aan de beurt! Ik stap op en wat zat ik goddelijk

Ik wilde afwenden op de lange zijde en leg dus mijn binnenbeen aan.
ZOEF!

Ik gelijk mijn teugels bij elkaar grijpen, ik had ze natuurlijk nog lang met het stappen.
Malou zag al dat het niet goed ging en gaf me wat aanwijzingen hoe ik haar weer rustig kreeg.
Een paar rondjes gegaloppeerd en ze stond dan eindelijk stil. Nouja, heel rustig met het been zijn dus

Malou vertelde me haar veel bezig te houden, met wendingen. Ze is verschrikkelijk wendbaar en kan het allemaal super!
We hebben nog lang zitten hannessen met het tempo. Die werd dan uiteindelijk wel redelijk, maar wat werd ik moe!
Je moet veel dingen tegelijk doen en ze is erg sterk!
Een galopje hadden we nog maar niet gedaan, alleen gedraaft en stap.

We hadden de dag erna gelijk afgesproken voor de 2e keer! Dat was gisteravond. Deze keer was het aan de longe.
Ik wist nu veel beter wat ik bij haar moest doen, en juist niet. Het ging ook veel beter! Er werd niet metteen weggehold

We gingen nu wat meer aan de stelling en het rondrijden doen. Als ik haar daar nu eenmaal had ging het ook veel makkelijker merkte ik wel.
Dit keer deden we ook een galopje, dat ging ook errug goed! Ze sprong erg rustig aan, en hiel ook een fatsoenlijk tempo dit keer.
In die galop ging ik haar een keer wegrijden en terug nemen.
Dat koste wel wat moeite al zeg ik het zelf

Toen we zover waren, mocht ik los van de longe. Malou ging op een stoeltje zitten en ik moest oppeens alles helemaal zelf doen!
Dat was wel even wat anders. Ik kreeg namelijk èlke keer goede aanwijzingen van Malou hoe ik het op moest lossen.
Ik probeerde terug te denken over wat Malou allemaal had gezegd en het ging al zeg ik het zelf wel goed

En wat was ze nat

Er zijn ook foto`s gemaakt, die zijn jammer genoeg erg donker.
De volgende keer neem ik weer mijn camera mee, hopen dat ze dan wel lukken!
Sorry voor het lange verhaal.
Liefs Larissa