Sorry als dit verkeerd staat

Ik had een verzorgpaard, die zou ik gaan inrijden dit koste wel geld voor mij. Ik was hartstikke blij want ik had een verzorgpaard! Maar na een tijd toen ik er een paar keer op had gezeten en het best goed ging werd ik er vier keer afgegooid. Vanaf dat moment werd ik best bang. Dit heb ik tegen de eigenaresse gezegd. Die dagen daarna dat ik weer kwam kreeg ik een preek dat ik er op moest. De band tussen mij en het paard was weg, ik had geen vertrouwen meer. Na een lange tijd heb ik gezegd dat ik zou stoppen. Dit begreep de eigenaar heel goed en zal een andere inrijder zoeken. Daarna zouden er puppy's komen uit een van hun honden, er werd mij gezegd dat ik meteen werd ingeligt als de pups geboren zouden worden. Dit is niet gebeurd en een vriendin van mij werd wel ingelicht. Ik heb haar een aantal appjes gestuurd of alle pups gezond waren enzo. Ze kwam wel online maar reageerde niet op mij. Ook werd het bericht op facebook enzo gezet. Dus later vroeg ik of ze boos op mij was. Als antwoord kreeg ik nee. Daarna vroeg ik waarom ze mij niet ingelicht had. Toen kreeg ik allemaal scheldwoorden naar me toe van een 48 jarige vrouw. Ik heb heel vaak sorry gezegd en dat het niet zo bedoeld was. Alle berichten die ik heb gestuurd heb ik in overleg met mijn moeder gestuurd. Op het eind kreeg ik te horen dat ik een week niet meer welkom ben en mijn spullen maar een andere keer op moest halen. Gister zijn mn ouders de spullen op gaan halen maar ze kregen ze niet mee. Ze willen eerst met mij Praten maar ik heb hier totaal geen behoefte in na alles wat die mensen tegen mij hebben gezegd. Maar ik wil wel al mn spullen terug. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet vinden.
Hopelijk hebben jullie hierover een mening/tip
Groetjes