Helpp!! Mijn spullen !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Didoe

Helpp!! Mijn spullen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 18:59

Halllo!
Sorry als dit verkeerd staat :)

Ik had een verzorgpaard, die zou ik gaan inrijden dit koste wel geld voor mij. Ik was hartstikke blij want ik had een verzorgpaard! Maar na een tijd toen ik er een paar keer op had gezeten en het best goed ging werd ik er vier keer afgegooid. Vanaf dat moment werd ik best bang. Dit heb ik tegen de eigenaresse gezegd. Die dagen daarna dat ik weer kwam kreeg ik een preek dat ik er op moest. De band tussen mij en het paard was weg, ik had geen vertrouwen meer. Na een lange tijd heb ik gezegd dat ik zou stoppen. Dit begreep de eigenaar heel goed en zal een andere inrijder zoeken. Daarna zouden er puppy's komen uit een van hun honden, er werd mij gezegd dat ik meteen werd ingeligt als de pups geboren zouden worden. Dit is niet gebeurd en een vriendin van mij werd wel ingelicht. Ik heb haar een aantal appjes gestuurd of alle pups gezond waren enzo. Ze kwam wel online maar reageerde niet op mij. Ook werd het bericht op facebook enzo gezet. Dus later vroeg ik of ze boos op mij was. Als antwoord kreeg ik nee. Daarna vroeg ik waarom ze mij niet ingelicht had. Toen kreeg ik allemaal scheldwoorden naar me toe van een 48 jarige vrouw. Ik heb heel vaak sorry gezegd en dat het niet zo bedoeld was. Alle berichten die ik heb gestuurd heb ik in overleg met mijn moeder gestuurd. Op het eind kreeg ik te horen dat ik een week niet meer welkom ben en mijn spullen maar een andere keer op moest halen. Gister zijn mn ouders de spullen op gaan halen maar ze kregen ze niet mee. Ze willen eerst met mij Praten maar ik heb hier totaal geen behoefte in na alles wat die mensen tegen mij hebben gezegd. Maar ik wil wel al mn spullen terug. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet vinden.
Hopelijk hebben jullie hierover een mening/tip

Groetjes

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:04

Heel gek, ik zou gewoon gaan praten MET je ouders erbij.

Veel succes

TrIjNiE__

Re: Helpp!! Mijn spullen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:06

Idd, met je ouders er heen gaan, het zijn tenslotte jouw spullen.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:07

Ik ben bij dat meisje en antwoord even voor haar,

Het was sowieso al de bedoeling met mijn ouders erbij! Omdat die vrouw best agressief is en heel erg schreeuwt.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:26

Ik zal je topic naar [YRT] verplaatsen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:29

Zij heeft niks over jouw spullen te zeggen, hoop niet dat je ouders zich nog een keer weg laten sturen. Gewoon nog een keer langs gaan om je spullen te halen, tot praten ben je niet verplicht.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 19:36

Mijn moeder zegt dat ik het juist uit moet praten kmdat ik in het begin dar wel.een fijne tijd heb gehad. En dat is ook waar. Maarover het praten daar heb ik nu echt geen zin meer in.

Ik doe dit weer via dit account!

marjoleinvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:30

met je ouders erbij er naartoe gaan, overal ja en amen op zeggen, je spullen pakken en weer weggaan, aan zulke mensen verder geen aandacht meer besteden

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:49

Pff.. wat kinderachtig van die vrouw zeg! :(