De lente is er weer, en dat is te merken. Zwoele stelletjes in het park, en niet alleen mensen. Nee ook de dieren vinden elkaar. Koeien, schapen, eenden en ja, zo ook paarden

Meet Peach and Boemerang:
Peach is mijn tweejarige zwarte papierloze shetlander van +/- 97 cm, en Boemerang is een 5 jarige voskleurige kruising gelders (?) van +/- 1.65 m van een stalgenoot.
De tijd gaat zo snel, zo heb je dr als baby, en zo is ze klaar om je voor te stellen aan dr nieuwe lover. Hier was ik natuurlijk nog helemaal niet op voorbereid, had veel liever gezien dat ze tot een jaartje of 4/5 had gewacht, maar het is hoe het is. Mams met goede moed de wei in, op naar de eerste ontmoeting. En wat ik hier nou aan trof! Wat een brutale snotaap! Mocht niet eens mn eigen kind mee nemen, het was immers al bedtijd. Meneer vond dit geen goed idee en staakte het plan. Tsja wat doe je dan? Gewoon het touw uit schoonmoeders hand trekken, schandalig!

Loslaten kwam er ook niet van, mevrouw stond wel best zo. Dan maar kennis maken.
''Mama, dit is Boemerang
''
''Kijk eens hoe verliefd wij zijn! Hij is perfect voor mij. Ouder, langer, groter.. we doen zelfs al kusjes geven!''

Uit met de pret, peach je moet naar binnen! Hier waren de newlyweds het dus zichtbaar niet mee eens. Even een scene uit Romeo en Julia naspelen. ''Verboden liefde, we willen zo graag bij elkaar zijn, maar het mag niet.. Wat moet ik zonder jou''.. Pubers..

Peach stel je niet aan! Gewoon gaan slapen, morgen zie je hem weer
En nog een laatste kiekje, wat vinden jullie van het nieuwe stelletje?
Zijn ze niet schattig?
Een reactie vinden ze leuk!

Als je de eerste zin van de OP achter de titel zet klopt het geheel wel