Ponykamp bij Het fjordenpaard in Drenthe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suusje7

Ponykamp bij Het fjordenpaard in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 17:12

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje over dit ruiterkamp.
Hebben jullie misschien ervaringen met dit /3 kamp en zo ja, dan hoor ik die graag!

Ik lees in sommige andere forums over /3 kampen ook wanneer mensen er naartoe gaan. Dat heb ik liever niet. Ik wil hier alleen weten wat jullie er van vonden enzo.

Graag ook even belangrijke dingen en minpunten zodat ik daar rekening mee kan houden.

Groetjes Suusje 7

Martine

Re: Ponykamp bij Het fjordenpaard in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:14

BRT -> MA

larissaleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:17

Heee!
Ik ben net 2 dagen terug van dit kamp!
Dat was me derde keer.
Altijd super gezellig, het is kamp waar je gewoon lekker rijd niet dressuurmatig of weet ik veel wat.
Je wordt in drie groepen verdeeld, dit gaat op niveau.
Zeker een aanrader!

Groetjes larissa

AnnaLovePony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:32

Fjordenpaard is echt heel leuk!
ik ben Afgelopen zomer daar geweest en ik ga dit jaar weer!
Het is daar super gezellig en ik zat op een leuke en eigenwijze IJslander genaamd : Lucca.
Je maakt elke dag een relaxte buitenrit met hier en daar een harde ren galop en een sprongetje in het springbos. je gaat ook naar het rono strand (niet te paard, je gaat wel te paard door een meer) en je gaat met z'n alle naar een zwembad (met de huifkar XD) en je gaat ook met de huifkar naar het stadje(of dorpje) Roden. allemaal super gezellig. ik ben helemaal dol op het Fjordenpaard en de mensen en de paarde daar!

je moet alleen niet verwachten iets te leren ofzo. het is allemaal lekker ontspannen buiten ritten maken. ook gewoon veel stappen door de mooie bossen en galopperen over de zandpaden en zandvlakte. en springen in het springbos. het is allemaal lekker relaxt.

Liefs Anna

xMaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 15:08

Fjordenpaard is echt tof, heel gezellig, lekker buiten rijden met veel afwisseling en leuke paardjes :))
Ook ga je buiten rijden om nog meer dingen doen zoals naar het zwembad, voltige en spelletjes :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 18:15

kom hier al 6 jaar en het is super gezellig :) je rijd iedere dag 2 uur in het bos en een dag toch van 5 uur met een stop. je doet altijd leuke dingen
je gaat een dagje naar het zwembad en naar het dorpje

Rosalie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:00

Ik heb heel veel leuke verhalen over dit kamp gehoord!

MZazax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:00

Ook ik ben hier al vaak geweest, natuurlijk zijn er veel plus punten, zoals de anderen al noemden.
Maar een minpunt is dat als je zelf niet van het buiten rijden houd, dit een minpunt is. Verder zijn het er denk ik niet erg veel over het kamp zelf ( wat ik me tenminste zo kan bedenken). :)