Misschien kun je het kopieren en door mailen naar anderen...
> Enschede, 31 augustus 2001 > > > De wet en het mishandelen van dieren > > Beste mensen, > > De berichten van het mishandelen van dieren is niet meer uit de lucht, ik > heb het idee dat dit een soort van "mode gril" aan het worden is. > De wet die ervoor moet zorgen dat wij en onze dieren veilig zijn in dit > land, helpt ook niet erg mee. > Er is geen specifieke wet tegen het mishandelen van dieren. > Dieren mishandeling valt nu onder 'vernielen'. > Dit betekend dat als iemand een ruit ingooit, diegene dezelfde straf zou > kunnen krijgen als het mishandelen van een paard!! > > Ook de politie zit met haar handen in het haar omdat deze ook met de rug > tegen de muur staat. > Vandaar dat we als stichting naar Den Haag en naar de minister van Justitie > willen gaan om een wet af te dwingen voor onze dieren, zodat de straffen > hoger worden bij mishandelingen en dat er eventueel een preventieve werking > vanuit gaat. > > Ik hoop van ganser harte dat jullie deze actie willen ondersteunen en deze > mail naar zoveel mogelijk personen toe wil sturen! > Het wordbestand a.u.b versturen naar steun@zinloosgewelddieren.nl > > Doe ook mee aan onze poll betreffende dit onderwerp > http://www.zinloosgewelddieren.nl > Poll vanavond actief > > Met vriendelijke groet, > > Henk ten Napel > Stichting Zinloos Geweld Tegen Dieren > >
Yentl
Geplaatst: 31-08-01 20:20
aha eindelijk betere straffen wat moet ik doen wil best helpen om die duivels te bestrijden
sanderijn