Paardrijles of Menles?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMoniek

Paardrijles of Menles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 23:08

*ik weet niet precies waar dit moet staan, dus als het verkeerd staat sorry..*

Hallooo,

Ik ben de laatste tijd erg aan het twijfelen, omdat ik van mn ouders moet kiezen tussen menles & paardrijles..

Alleen nu zit ik dus op paardrijden, dat vind ik superleuk en ik leer ook veel. En doe het met plezier
Alleen ik ben dus begonnen met mn shet beleren met de kar maar zonder instuctie weet ik niet of ik het helemaal goed ga doen zegmaar en mennen vind ik echt super.
Maar als ik voor mennen kies dan mis ik het paardrijden en anders lert mn shet mischien sommige dingen niet goed..

Ik ben ten einde raad,
Wat zouden jullie doen?

xxx

melody7

Re: Paardrijles of Menles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 23:09

misschien kun je de ene week menles en de andere week rijles nemen, dus om en om? of de helft zelf gaan betalen met bv. een krantenwijk?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 23:31

AR ---> YRT

x_chris_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:02

Als je niet weet of je dingen goed doet, kun je het beste iemand vragen die er meer verstand van heeft. Zo kun je ook op paardrijden blijven.

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:06

Als ik jou was, zou ik inderdaad gaan voor de ene week mennen en de andere week paardrijden, anders zou ik kiezen voor mennen. Zodra je shet alles goed kent, kan je misschien weer gaan paardrijden, en dan af en toe een lesje mennen nemen om je kennis op peil te houden.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:22

xLauLaUx schreef:
Als ik jou was, zou ik inderdaad gaan voor de ene week mennen en de andere week paardrijden, anders zou ik kiezen voor mennen. Zodra je shet alles goed kent, kan je misschien weer gaan paardrijden, en dan af en toe een lesje mennen nemen om je kennis op peil te houden.

dat zou ik dan ook doen :j dat 2de bedoel ik..
Laatst bijgewerkt door dalena op 01-05-13 17:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:29

voor de kar beleren zonder begeleiding, LEVENSgevaarlijk!! Als je graag wil mennen met je shetje zou ik zeker weten voor menles gaan. Als je shetje dan alles goed kent kan je weer rijles nemen. Maar hoe dan ook, niet zelf gaan aankloten met beleren, kunnen echt hele lelijke ongelukken van komen.