Eerst maar de foto's van Blancie gewoon los als fotomodel! Daarna wat Blancie at work foto's!
Blancie op vakantie, in 1995 (check die speknek

Bij ons oude weitje, typisch hoe die altijd kan kijken...

Blancie die zijn tong uitsteekt, het is en blijft een shet

Onder een dekentje, op weg naar ons vakantieadres, hier met het wagentje, dus zal 1997 wel geweest zijn

Na 1.5 jaar alleen hebben te gestaan

Dit is volgens mij de mooiste foto die ik heb van hem, was hier 11 dacht ik (foto hierboven is recenter, daar gaat mijn volgorde

Vooral mijn hoofd erbij vind ik prachtig, totaly in love met mijn pracht!!!

Blancie in de zomer van 1998, helemaal gepoetst

Ok dan volgen nu nog wat fotootjes van blancie aan het werk!
Voor de kar, eigenwijs als ie is, hij wilde naar links en ik naar rechts. Dit is het resultaat, ik kan alsnog gaan lopen ipv lekker lui op de bok zitten ~~}>

Voor de slee, winter 1998

Ikke op wedstrijd, hier was ik 10, en deed mee in de B, ik had met 4 wedstrijden de jaar beker met hem gewonnen op de manege. (2 keer eerste in de A, 1 keer tweede in de A en in de B was ik 4e, want hij kon de rechtergalop nog niet

Ik en blancie springen op het strand, ongezadeld, 65 cm, hij kan tot het hoogste van het zelfgebouwde staandertje (= 85 cm)

En dan eindelijk de laatste, mooie sfeerfoto van mij op Blancie, ongezadels dravend door de zee

Zo hoop dat ze leuk zijn geworden. Nu snappen jullie vasy wel waarom dit mijn grote liefde is ooit