Daarna had weer een een keelontsteking weer een spuitje en een poedertje.....
Toen is het een tijdje goed gegaan was kerngezond ik helemaal gelukkig. Toen ineens liep hij kreupel

Laatst kuchte hij weer heb ik hem extra vitamine gegeven en dat hielp gelukkig ook

Vorige week werd ik gebeld dat hij kreupel liep..... ik was voor werk buitenhuis dus kon ook niet even bij hem kijken. Toen ik na 2 dagen bij hem kwam bleek dus een hoefzweer het geval te zijn. Hoefsmid laten komen, kon de zweer er niet uitsnijden dus een zak om zijn hoef met animalintex (ofzo) na 3 dagen dacht ik dat het weg was. Zijn hoef voelde niet warmer als de andere dus...

Gister kom ik op stal hij liep wel goed zweete alleen een beetje... drong niet tot me door dus ik een stukje met hem lopen ging perfect

Vanmorgen kom ik op stal wil hem uit zijn stal pakken en ja hoor loopt weer kreupel

Smiddag voor ik naar werk ging nog even gekeken en nog steeds valt het kwartje niet

Tot ik iemand aan de telefoon had en erover sprak en die vertelde "kon wel een hoefbevangen zijn"

En ja hoor hij staat dus hoefbevangen een week op dieet. Als morgen zijn kont en rug spieren meer gespannen zijn als vandaag dan moet de DA komen.
Ik had voor Guus een bikkel van een paard dat nooit ziek was of nooit kreupel liep en ik moet zeggen daar maakte ik mij nooit zorgen om. Maar Guus is echt een zorgen nestje heeft steeds wel weer iets DA rekening loopt flink op heb gewoon een doorlopende rekening

Zijn er meer mensen met zorgennestjes?? Hoe gaan jullie hier mee om want ik zit me hier kapot te zweten van de zenuwen en zorgen...