Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ohz mag een paard van mij best wel wat uitproberen, zomaar opstappen en wegrijden gaat na een tijdje ook vervelen, maar in de omgang zelf heb ik het liefst een lieverd met wie ik alles kan. De merrie die ik nu rijd is onder het zadel lekker pittig, tenminste, werklustig, maar in de omgang kan ik echt de gekste dingen met haar doen zonder dat ze ook maar een stap verzet. Als zij op de poetsplaats staat valt ze letterlijk in slaap. Ik vind dat echt heerlijk, lekker tutten en doen zonder dat je je zorgen hoeft te maken om een eventuele reactie.
Molfre schreef:Grappig om te lezen dat veel mensen dus duidelijk een concrete keuze hebben!
En hoe is jullie eigen karakter? Vergelijkbaar met dat van het paard (bij mij wel) of juist heel anders?

)
Kan ruinen echt heel lief vinden en het er prima mee vinden, maar merrie's zijn altijd mijn lievelingetjes
Op zich vind ik een rustig karakter ook fijn, als ze maar wel echt een beetje eigen karakter hebben en niet doods zijn.
Ze laat mij ook geregeld weten waar haar grenzen liggen, maar zal mij niet meer bijten (vroeger wel). Op een of andere manier dwingt ze toch respect af, en als je haar ook respect geeft is ze geweldig
Ze is heel wisselend van karakter, de ene keer een nuchtere lompe negeer-modus knol en de andere keer een knuffelige stuiterende muts. Maar wat aan Zafirah heel fijn is is dat ze echt áltijd enthousiast is en altijd wil meewerken
Ontzettend lief vind ik dat. Molfre schreef:Grappig om te lezen dat veel mensen dus duidelijk een concrete keuze hebben!
En hoe is jullie eigen karakter? Vergelijkbaar met dat van het paard (bij mij wel) of juist heel anders?
. Freefeelster schreef:Ik kan me altijd vreselijk vermaken met de frisse, jonge, puberende paarden, het liefst van die nukkige merries. Heerlijk dat verkennen, uitproberen en eigenwijze gedoe! En als het ze allemaal te veel en te moeilijk wordt, komen ze als een klein kind steun bij je zoeken......Zo lachwekkend!
Zelf ben ik heel rustig, stabiel en consequent. Een beetje + en - wat elkaar aantrekt denk ik...