Nieuw deken naar 1 dag stuk :(

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SBravour

Nieuw deken naar 1 dag stuk :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:57

Nu had ik vorige week een prachtig deken besteld :

Dus ik was helemaal in de wolken natuurlijk <3 :') mijn eerste regendeken xD
Nu paste ik hem vandaag op mijn verzorgpaardje, het paste best goed (mocht iets langer aan de achterkant, maar was niet storend) en stond leuk.
Toen kwam er een ander meisje (en mijn vp staat apart) en moest door het weitje waar Bella (vp) staat, naar de groep waar haar vp staat..
Dus deed ze het bovenste lijntje open en liet de onderste vast, nu dacht ik 'ach Bella blijft wel even staan'..
Maar toen een paar paarden gingen rennen wilde zij natuurlijk ook! Dus 'sprong' ze over het draadje en rende hélemaal naar achteren + plus het deken :') (nou ik weet nu wel dat hij genoeg ruimte heeft om te rennen.. + bokken + gek doen)
Maar jammer genoeg stond er 1 groot paard bij die nogal 'bijterig' is, en probeerde haar tanden eens flink op Bella uit ;(
Bella helemaal in paniek natuurlijk, en sprong dus over een hoog lijntje van een uitloopstal die dacht "Jeeeh hier ben ik veilig~
Maar het deken zat onder de witte striemen en gaten..
En zij onder de kale plekken..
Daar gaat je deken.. :(

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:58

Ik ken het. Zo heb ik het met dekens, springschoenen en hoefijzers. Leuk hè paarden. :')

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 17:06

_Ekenna schreef:
Ik ken het. Zo heb ik het met dekens, springschoenen en hoefijzers. Leuk hè paarden. :')

Ja geweldig :')
Ik werd bijna emotioneel :( :')
Wel balen..

Martine

Re: Nieuw deken naar 1 dag stuk :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:22

HAR -> YRT