Treekhoeve sgw kamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponycrosserr

Treekhoeve sgw kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:39

heee,
mij lijkt bij Treekhoeve het sgw kamp heel leuk vooral om de actieviteiten :o .. maar ik hoor heel erg gemengde reactie's, maar de slechte reacties zijn meestal al van een hele tijd geleden en de goede van korter geleden :j , maar is het echt zo erg dat de tenten lekken en dat het niet goed voor de paarden is en geen lekker eten enz.. _/-\o_ want mij lijkt het verder wel heel leuk, heeft iemand nog ervaring? of ga je er zelf van het zomer ook heen? ben je wel echt veel met de paarden bezig enzo en is het nog steeds de regel dat je maar een half uur van te voren naar de paarden mag ( wat ik wel snap hoor )?

Martine

Re: Treekhoeve sgw kamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:40

BRT -> MA

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 17:50

Niemand?? :P

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:20

niet zo leuk..

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:21

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:25

Ik ben er heen geweest,
Ik heb het heel erg leuk gehad, ik was toen der tijd 15 dus al 3 jaar geleden voor mij, maar het was superleuk! Leuke paardjes, ze houden echt rekening met wat jij graag als paardje wil enzo, de paarden zijn hartstikke lief en braaf, leuke buitenritten en ook goede lessen.

De tenten dat die lek zouden zijn is gelul, dat is een jaar gebeurd en die zijn allang vervangen, de tenten is niks mis mee. Ook het eten is gewoon lekke! Het wordt verzorgd door een cateringbedrijf uit de buurt die het iedere dag vers komen brengen en ja dan kan het natuurlijk zijn dat er iets bij zit wat je niet lust maar over het algemeen is het eten gewoon goed. Het is natuurlijk geen 4 sterren restaurant dus te veel moet je er ook niet van verwachten.

De leiding is ook erg aardig en er zijn om het rijden heen ook heel erg leuke activiteiten.

Als je meer vragen hebt vraag maar raak, je mag me ook pb'en.

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 17:00

Moet je de pony's delen? En rij je echt veel, ook buiten en spring je hoog? Mag je maar een half uur van te voren naar je paard? En zijn de paarden daar allemaal goed verzorgt en in goede stallen?

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:55

XxJustinexX schreef:
Ik ben er heen geweest,
Ik heb het heel erg leuk gehad, ik was toen der tijd 15 dus al 3 jaar geleden voor mij, maar het was superleuk! Leuke paardjes, ze houden echt rekening met wat jij graag als paardje wil enzo, de paarden zijn hartstikke lief en braaf, leuke buitenritten en ook goede lessen.

De tenten dat die lek zouden zijn is gelul, dat is een jaar gebeurd en die zijn allang vervangen, de tenten is niks mis mee. Ook het eten is gewoon lekke! Het wordt verzorgd door een cateringbedrijf uit de buurt die het iedere dag vers komen brengen en ja dan kan het natuurlijk zijn dat er iets bij zit wat je niet lust maar over het algemeen is het eten gewoon goed. Het is natuurlijk geen 4 sterren restaurant dus te veel moet je er ook niet van verwachten.

De leiding is ook erg aardig en er zijn om het rijden heen ook heel erg leuke activiteiten.

Ik ben vorig jaar geweest, nou ik vond 't helemaal niet leuk.
en 3 jaar geleden was heel anders.

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 19:38

Waarom vond je het niet leuk?

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:48

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 11:45

ja, dat heb ik gezien maar ik denk dat het eten wel meevalt want het komt van een cateringsbedrijf en anders kan ik ook gewoon wat extra's meenemen. en het slapen daar kan ik extra dekens voor meenemen.. en het rijden kan ik niet veel over zeggen want ik denk dat dat wel heel anders is want jij zat bij gewoon ponykamp

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:21

eten is gewoon echt vies ;s. ookal komt het van een cateringsbedrijf. naja veel plezier. doei

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 19:37

Okee, dan neem ik wel wat extra's mee

iloveprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:46

Ik ga in week 4 van het sgw kamp dit jaar. Ik rijd zelf op mijn verzorgpaarden op de treekhoeve en ga ook op kamp met het paard. het is er erg leuk, de lessen van goede kwaliteit, paarden worden goed verzorgt, etc. geen lekkende tenten, oud brood ofzo. de een is misschien een andere soort brood gewend waardoor de ander weer het naar oud vind smaken, maar over het algemeen is het ene topmanege met leuke kampen!

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 06:56

Ik ga ook in week 4 :)

luckypien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:02

ik ook

Hazouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:24

Ik wil misschien ook naar sgw kamp,
weten jullie misschien wat de leeftijden ongeveer zijn daar?
en als ik mijn eigen pony meeneem, kan hij daar dan gewoon op de wei staan? ( heb hem liever niet in een stal)
en als ik mijn eigen pony meeneem is het dan ook mogelijk de buitenrit op een van de pony's/paarden daar te doen?

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 19:28

Leuk! Het zijn in ieder geval niet veel jonge kinderen want het is wel voor gevorderen denk ik. Ik denk niet dat je pony in de wei kan maar dat weet ik verder niet.. :) ik weet verder niet over de buitenrit maar volgens mij is de cross enzo ook buiten en dat zou wel jammer zijn zonder je eigen pony :p

Hazouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 17:44

^dankjewel, met crossen is hij altijd wel braaf, vind ie superleuk om te doen dus dat komt wel goed :D

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 18:54

Hahaa oke, lijkt me leuk! Een tinker aan het crossen..

brendakappe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:09

XxJustinexX schreef:
Ik ben er heen geweest,

Ik wilde precies hetzelfde zeggen als Justine. Ik rij al 6 jaar op manege de Treekhoeve en de lessen zijn ontzettend goed, de paarden worden goed verzorgd en iedereen is aardig tegen elkaar. Zoals Justine al zei, het eten komt van een cateringbedrijf en natuurlijk kan niet iedereen het eten lekker vinden en de meeste mensen van jullie leeftijd vinden niet alles lekker. Iedereen klaagt altijd ontzettend over de Treekhoeve, maar er zijn zo veel leuke dingen te doen. Je kan niet op elke manege zo het bos in en op veel maneges heb je ook geen crosstuin. Bekijk het eens van de positieve kant en bekijk ook eens de foto's op de site van de Treekhoeve of zoek maar eens op hoe de Tinkerdagen / Haflingerdagen op de Treekhoeve waren. Er zijn super veel positieve dingen op de Treekhoeve en natuurlijk moet je zelf ook je week leuk maken en niet constant klagen en je zeker niet laten mee trekken met de reacties van anderen!

Ga gewoon lekker allemaal naar de treekhoeve, want het is echt een top manege!

brendakappe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:14

Hazouk schreef:
Ik wil misschien ook naar sgw kamp,
weten jullie misschien wat de leeftijden ongeveer zijn daar?
en als ik mijn eigen pony meeneem, kan hij daar dan gewoon op de wei staan? ( heb hem liever niet in een stal)
en als ik mijn eigen pony meeneem is het dan ook mogelijk de buitenrit op een van de pony's/paarden daar te doen?

De leeftijden zijn van 6 t/m 16 jaar. Kinderen van zes zijn er heeel weinig omdat die privélessen moeten volgen. De meeste kinderen zijn van 10 t/m 14. Je pony kan niet op de wei staan, je kan je pony wel eens op die dag in de paddock zetten of met je pony gaan grazen. En ik denk dat je wel een pony/paard mag rijden tijdens de buitenritten. Je kan natuurlijk altijd bellen naar de manege toe, want ze weten er altijd antwoord op te geven.