Hoe vies is jouw paard???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:17

Hahaha Herlando is ook zo vies hoor, na het rijden gaat hij altijd wel rollen in z'n stal op het vieste plekje, en schud dan niet even.. Dat is echt vervelend, al die strootjes over heel z'n lichaam Tong uitsteken

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:00

Hoihoi,

Chubby is écht een viespeuk... Ze is niet alleen niet schoon op zichzelf, maar ook haar stal is één gore bende (soms komt de urine onder haar staldeur door gelopen)... Ze is nu geschoren én staat met een deken op -kan weinig mis gaan zou je zeggen- maar ze presteert het zelfs om poep aan haar oren te hebben...
Voordat ze eten krijgt moeten we ook checken of ze niet ín haar voerbak heeft gepoept, is namelijk een nieuwtje van Chubby Misselijk

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:10

Mijne kan zich ook behoorlijk vies maken; Toch nog een gelukje dat ze bij ons alleen in de zomer als het droog is de wei in gaan Haha!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:56

[quote="Bella"]Nog zo'n heerlijk schoon paardje....ik kon er wel om lachen. 't baasje iets minder....hahaha

hihih he annabel jij hier? leu kjoh!
Groetjes joyce en sparky

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:20

Dit is die van mij, alleen dan afgelopen lente. Nu is ze geschoren en staat ze onder deken. Je begrijpt vast wel hoe blij ik daarmee ben...

Afbeelding

Afbeelding

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:26

carina schreef:
Dit is die van mij, alleen dan afgelopen lente. Nu is ze geschoren en staat ze onder deken. Je begrijpt vast wel hoe blij ik daarmee ben...

Afbeelding

Afbeelding


De mijne ziet er ook zo uit alleen heeft mijn haffie manen tot over z'n schouder en een voorpluk tot onder z'n neus.
Al een idee hoe vies dat kan worden....
Op het moment heb ik dus een moddermonsterstje Haha! .

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:06

Nou eeehm ... zo vies! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eigenlijk is hij wit Tong uitsteken

Afbeelding

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:57

Treasure houdt zich VRESELIJK SCHOON! Ik verbaas me er elke dag om, ik haal haar van de wei of haar stal (waar ze wél altijd een puinhoop van maakt) en ze is áltijd schoon. Zelfs haar witte sokje is altijd wit. En als er eens een vlekje opzit is die met een veeg van een borstel weer weg. Als ik dan die paarden hier op de foto's zie ben ik blij dat Treasure zo schoon is altijd Haha! !!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:09

Mijn verzorgpaardje is ook wit en houd zich SUPER NETJES *LOL* zooo blij ben ik daarmee anders kon ik elke dag eerst 3 uur staan poetsen om haar redelijk schoon te krijgen

Ik heb helaas geen foto's

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:41

Mijn paardje is ook wel een beetje vies, het is dat hij een deken op heeft!
hij poept wel altijd netjes aan de achterkant van de stal, daar is niets op aan te merken, maar hij eet nogal wat stro op Boos!! dat is dus een beetje jammer, want daardoor blijft er niet zoveel stro over die de urine kan opnemen, dus die stro die er nog ligt is echt super nat! en wat doet hij?
juist de hele nacht daar inliggen!! bléh! dus ik vind iedere dag een paard met een viese pisbuik en pisbeentjes, die dus ook met geen mogelijkheid schoon zijn te boenen Boos!
ach ja, wat is er aan te doen, in januari gaan ze waarschijnlijk op vlas, dus dat zal wel een stukje beter worden dan Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:05

de mijne is redelijk schoon
zelfs op stal is hij schoon hij poept in 1 hoek en zijn stro eet hij op dus als ik de volgende de dag opstal kom heb ik het altijd makkelijk geen stro en maar 1 hoekje vol poep *LOL*
alleen heeft hij altijd modder benen
maar hij rolt het liefst ook op droge plekken Lachen

Sting

Berichten: 12863
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:32

Die van mij is vrij vies, hij gaat altijd op de smerigste plekken rollen, waar nog stukjes voederbiet liggen, en natuurlijk ook mest Boos! Haha!
Ach ja, laat hem lekker Haha!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:57

hahah ben ik blij dat ik allemaal vieze smerige paardjes zie hiero?
en ze kijken allemaal zo onwijs onschuldig haha heel grappig tja totdat ik weer op de wei ben net als vanmiddag en ik zie me eigen varken trots staan te showen met zijn meest smerige outfit aller tijden pffff ach ja ben niet de enigste

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:06

Oeee, wat een stelletje viespeuken hier Tong uitsteken
Ben ik is eventjes blij dat ik 1 pony heb die absoluut super schoon is Schijnheilig De ene rolt zo af en toe nog wel is maar die andere, NOOIT! Haha! Mooi mee genomen, of niet soms Tong uitsteken Schijnheilig Dus helaas geen foto voor jullie van vieze pony's, want die hebben we hier niet OK dan! Knipoog

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:17

New-Forest schreef:
Oeee, wat een stelletje viespeuken hier Tong uitsteken
Ben ik is eventjes blij dat ik 1 pony heb die absoluut super schoon is Schijnheilig De ene rolt zo af en toe nog wel is maar die andere, NOOIT! Haha! Mooi mee genomen, of niet soms Tong uitsteken Schijnheilig Dus helaas geen foto voor jullie van vieze pony's, want die hebben we hier niet OK dan! Knipoog


hmmm kan je niet ene keer hierlangskomen? dan kan je het die vna mij leren dat ie niet moet en niet mag rollen dat het niet grappig is haha please???
zo ver is het niet gheghe

Groetjes joyce en sparky

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:22

haha ik word ook altijd helemaal woest als vaan in de modder gerold heeft óf als hij in de bak gerold heeft als hij nat is.. voor het resultaat: zie voorgaande foto's...
Mja op het moment is ie picobello schoon (net gewassen Lachen )
Een wasplaats met warm water scheelt Tong uitsteken

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:49

proest! ik zou niet met je willen ruilen, en ik loop al te klagen over die paar vlekken die mijn bruinschimmel heeft Haha!
Hij wordt met de dag witter en witter en ben eeeeerrrgggg benieuwd hoe dat later zal worden.

Maar als ik hem losgooi ook altijd de zandbak mee naar binnen en dan laat ik hem eerst onder het solarium droog worden en dan borstel ik het er zo af Knipoog wordt er slim in:) anders zou ik hem elke week kunnen wassen.

Succes met cleanen allemaal Haha!

Groetjes Judith

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:05

Citaat:
Maar als ik hem losgooi ook altijd de zandbak mee naar binnen en dan laat ik hem eerst onder het solarium droog worden en dan borstel ik het er zo af


ja maar dan blijft er toch nog een hoop zand zitten en als hij dan gaat zweten onder het rijden is hij weer helemaal bruin Bloos!

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:10

jah het is vooral leuk als het heeft geregend heeft!! Schijnheilig Schijnheilig
Dan krijg je zo goed schoon OK dan! Haha! Haha!

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:16

Ik heb een heel schoon paard.... Enkel al zou ik er los gooie in de bak waar water ligt oehwwwwwwwwwww dan gaat ze er letterlijk en figuurlijk inliggen die dikke ..... staat dat ook continu te flemen echt erg gewoon. Is echt een water monster Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:18

Yorghos houdt zich altijd redelijk schoon. Hij ligt wel lekker te rollen, maar meestal kan ik het zand er zo afpoetsen.

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:26

Matti houd zichzelf altijd wel schoon ook al is een een valk met redelijk lange winterharen..maaar wel met deken Knipoog , alleen als ik haar 's morgens uit de stal pluk dan heeft ze echt nog zo'n slaaphoofd en alle manen zitten door de war. op een enkel plek op de kont is het dan een beetje vies maar het valt heel erg mee. Wat ik ook fijn vind is dat als ze in de modder heeft gelegen je het er zo weer afborsteld. mmm..handig zo'n paard Lachen

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 13:31

Meike houd drzelf altijd onwijs schoon! Lachen maar hoe ik dr gister aantrof

Afbeelding

Haha!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:09

Eh.. gisteravond

Afbeelding

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:14

wat houden die paarden toch een rekening met ons he Haha!