Ik heb even een klein vraagje,
Ik krijg heeeeeel misschien een eigen paard, maar was voor de lol als vast aan het kijken wat ik allemaal nodig heb enzo (eventueel ook nog om te overtuigen
) Maar ik zit een beetje met het probleem dat er geen pensionstal bij mij in de buurt zit, en de pensionstal waar ik dan eventueel naar toe wil gaan ligt op ongeveer 15 min. rijden. Aangezien ik niet de mogelijk heb om te fietsen ( je moet door het bos over een zandpad) moet ik dus iedere keer gebracht worden. Maar mama heeft daar niet zo veel zin in aangezien een auto niet op water loopt
Mijn beste vriendin rijdt ook op deze pensionstal en ik had dus al gedacht dat ik dan een paar keer met haar mee kan rijden en zij een paar keer met ons. Maar volgens mijn 'berekeningen' kan ik dan maar 4x per week gaan rijden (de dagen dat ik dan niet ga kan ik ook niet poetsen, etc.)
Nu was mijn vraag dus of dit te weinig is, want als dit het geval is, dan ga ik er toch nog eens heeeeeel goed over nadenken omdat ik het dan niet eerlijk vind voor het paardje.
Graag jullie meningen/ervaringen
Groetjes Ilse