Afgelopen zaterdag is er een nieuw paardje gekomen, zie het volgende verslag

[VvdD] WOW! Weer een verzorgpaard erbij!
Het komt er dus in praktijk op neer dat het paardje helemaal van mij is, maar op papier is het niet zo.
Nou ik was thuis, bekaf, maar natuurlijk gelijk als de donder naar het paardje gaan kijken

Nougoed, de eerste kennismaking ging wat moeizaam, paardje heel lief, maar na een kopstoot (niet kwaadaardig bedoeld

Nou, na 5 min had ik haar en ze was dan ook erg lief, was wel even kijken of ik toevallig niet ondersteboven getrokken kon worden, maar daar bleef het bij.
Verder was ze in eeste instantie totaal niet geinteresseerd in mij dus heb wat NH toegepast, had haar vastgezet en ben haar overal gaan aaien, nouja, toen kreeg ik haar aandacht dus wel, uiteindelijk ging ik voor haar staan en deed niks meer, nouja, toen is ze mij helemaal gaan onderzoeken, was best grappig

Daarna ben ik gaan wandelen, ging heel lekker, ze is nergens bang voor al probeerde ze me opnieuw een paar keer omver te trekken, gewoon even testen

Nou, ik mocht wel buitenrijden maar ik wilde niet die trut uithangen voor het paardje die alleen maar rijdt, en daarbij begon het wat te regenen dus had dr hoofdstel in gedaan, ben dr zonder zadel op gesprongen en heb even 10 min in de bak gereden, nou, ze zit heerlijk zonder zadel zeg, ze zit als een huis!
Nou, kortom het is een sgeet van een dier! En heeft karakter

Morgen ga ik een buitenritje maken

Hehe ze ziet er wel grappig uit, tis net alsof ze te korte pootjes heeft en ze heeft nouwelijks manen en een zielig staartje want ze heeft zomerexceem, maar ga dr goed aan werken

Morgen foto's!!!