Razinda vindt het leuk om die derde box in te sneaken als ik de paarden binnen haal, dan gaat ze tussen die balen in staat en dat vindt ze prachtig...
Maar vandaag ging ze ook nog met haar voorbenen in die balen lopen maaien. Toen zetten ze haar linkerbeen op een baal hooi, en toen haar rechterbeen en stond ze er dus bovenop!
Toen keek ze achterom naar mij met zo'n hele triomfantelijke blik!
Wat een clown is het ook!

Toen ben ik haar gaan longeren en omdat het al wat donker begon te worden, had ik het licht aangedaan, er staat nu 1 lantaarnpaal, er komen er meer. Brrr...met een verlengsnoer naar een schuur en er zaten zulke dikke spinnen!! Maar langs de wei was het dus al donker en alle koeien waren druk
dus Razinda ging lekker meedoen! Ze liep goed alleen nog wat stijf.Jur heb ik losgelaten en wat laten draven en galopperen. Trouwens grappig, een aantal dagen geleden was het musketonhaakje van het halster stuk, dat knipje zeg maar was eraf. Jur had namelijk haar halster afgedaan in de wei. Vandaag zat het knipje er, op onverklaarbare wijze, weer op!!

Ik ben zo blij met deze stal en de mensen, dat doen ze toch maar weer even op eigen initiatief!!
Toen alles klaar was heb ik Jur nog ingespoten met vliegenspul, ik heb nieuwe, die is op basis van oregano. Helemaal natuurlijk dus en ongevaarlijk. En ruiken dat ze dan doen!!
Jur rook helemaal naar pizza (he Bart
)Morgen ga ik weer op Razinda dus ik ben benieuwd!