ik heb een stel stalkertjes achter mij aan.
ik zal bij het begin beginnen:
een jaar geleden had ik een verzorgstertje van 14 jaar.ze verzorgde mijn paard best goed maar kon alleen niet echt goed rijden.(en dacht dat ze al heel wat was,kwa uiterlijk en met rijden)

nou een paar maandjes geleden kwam ik zonder werk te zitten.dus ik meteen weer advertensies gezet voor een bijrijdster want mijn vriend wou ook nog weleens wat leuks kopen als hij zijn salaris kreeg,inplaats van mijn paard te betalen.ik kreeg weer een baan maar daar verdien in veel minder mee dan de vorige.....helaas..helaas....nou heb ik waarschijnlijk wel weer een bijdster maar deze kan goed rijden en is 20 jaar dus het geval ouders is nog niet aan de orde gekomen en ze hoeft ook niet steeds gebracht te worden want ze heeft een auto.conclussie geen boze ouders die niet in weer in wind hun kind naar de paardjes moeten brengen en daar eigenlijk nogal boos op de eigenaar van de paardjes word omdat ze niet op hun vrije zondag binnen kunnen zitten op de bank. zoals je ziet had ik in die 3 weken al goeie vriendjes gemaakt met mijn exverzorgstertje.....

maargoed ik kreeg net een mailtje van een meisje van 13 jaar.ze zei dat ze L reed en mijn paard wel ff wou verzorgen.ze kwam opeens in mijn MSN en begon met de vrage vuur: ik moest meteen aan die marjolein denken en zei dat het beter was als ze eigen vervoer had want met de bus komen was meer lopen dan in de bus zitten.ze vroeg van is jou paard dan karma? ik zo ja.....want dan ken ik jou paard.......ik dacht ohjee... ja want ik ken marjolein... die heeft jou paard gereden he. ik dacht heb ik dit.ik zit namelijk ziek thuis en kan dit echt niet gebruiken op het moment. ik heb meteen geprobeerd af te kappen maar ze bleef maar volhouden dat ze wel met de bus wou komen en het samen met een vriendin wou doen en dat marjolein goed kon rijden en nu een eigen paard heeft en 2 bijrijsters die meebetalen en bla bla.........ik ging dus in discussie met haar en dat had ik beter niet moeten doen.het bleek dus een goeie vriendin te zijn van mijn ex verzorgstertje marjolein en nam het dus op voor haar en er kwamen woorden uit zoals ik ze nog niet eens gebruik en ik ben al bijna 20.ik heb haar maar meteen uit mijn lijst gewist/geblokkeerd. ik ga nu maar snel weer mijn advertensie op marktplaats wijzigen naar 20+ ofzo.... dit heb ik weer