Leerzame start!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wolkj

Leerzame start!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 20:09

Gisteren was onze eerste officiele wedstrijd voor de wagen.

We startten op Zwartewaal, Stal de Ronde.
's Morgens getwijfeld wel of niet gaan, want bij ons in Zeeland lag een aantal cm sneeuw. Maar ja niemand had afgebeld en op stal de Ronde namen ze niet op. Op de gok toch maar gegaan..
Bij aankomst waren de tijden vervroegd, balen want dat betekende korter losrijden!
Het was vreselijk koud met losrijden, dat moest namelijk buiten. Me handen vroren er af en deden echt pijn! het losrijden was dus niet echt een groot succes, maar ja we gingen de ring in en hebben ons best gedaan!

De bak daar was precies andersom als bij ons, dus ik reed één vorm verkeerd, ik ging te vroeg mijn volte A-X X-C rijden, ik deed hem namelijk C-X X-A, dus alsnog verbeterd.
De verdere proef ging best netjes voor de eerste keer vond ik zelf, moeilijke punten waren toch wel de E - B van hand veranderen en dan de stelling goed kunnen houden en de M-G-B keren.
Uiteindelijk hadden we een lijst met 177 punten -2 werd 175. Dus de volgende keer moeten we voor 179 kunnen gaan en de keer erna winst hopen we dan maar. In ieder geval zaten we er niet ver vandaan en dit geeft hoop!

De vaardigheid was dacht ik best makkelijk opgezet, dus ik ging vol goede moed van start. Helaas kwam ik er achter dat het toch allemaal best dicht op elkaar stond en was ik té enthousiast. 5 ballen! ;-)
Ach, het was leerzaam, de volgende keer ga ik voor foutloos en moet ik niet te hard!

20 april starten we weer in Vrouwenpolder.

Maisie

Re: Leerzame start!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:31

leuk kom je met youp naar Vrouwenpolder? Dan gaan we je daar wel zien.

wolkj

Re: Leerzame start!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 20:41

Ik dit jaar helaas met Youp niet een startpas aanvragen, wordt een beetje een dure grap. Ik ga met Faira de dressuur/vaardigheid doen en met Youp de marathons en waarschijnlijk het weekend samengesteld meerijden in de hobbyklasse 24-25 augustus! :) Maar we komen elkaar zeker tegen! ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 09:23

AR ----> VVDD