Nou. Vorig jaar geoefend met beleren waarbij iemand hielp, ging prima.. Ja in het begin dan. Nou uiteindelijk kon ik erop , Jeeh , lachen , blij. Totdat... Appie raar ging draaien aan het longeertouw bokken, draaien.. Alles.. Ik viel eraf en kreeg ook nog een paar schoppen na. Later liep hij ook over me heen etc. We besloten te stoppen ik was natuurlijk ook bang enz. We gingen nog een tijdje door met alleen longeren maar we kwamen erachter dat hij te dik was. Nou halfjaartje afvallen.
Nu een halfjaar later vraag ik me toch wel af.. Kan Appie ooit nog wel eens beleert worden. Ja dat zal wel maar hoe? Op dat moment beleerde we hem bij hem thuis zeg-maar. Het zou makkelijk zijn als Appie ergens naar toe kon . Maar daar licht het probleem. We konden het lopend berijken in het zelfde dorp maar hij vond 2 schetlandertjes eng.. Een vlag.. En hij begon de eigenaar te schoppen (die was mee) en uiteindelijk trok hij hem over de weg.. Ja daarvoor wouden we hem in de trailer krijgen maar dat was geen suc6. De halstertouw kapot getrokken en daarna nog een een gat in de trailer gemaakt. Nu longeer ik hem afentoe gewoon nog even met longeren maar goed, die rondjes draaien zijn SUPER iritant. Misschien nog tips voor beleren en die rondjes draaien??
Zou fijn zijn