Ik weet niet of dit berichtje helemaal juist staat, en je mag me ook altijd zeggen mocht er hier al één of meerdere topics over geopend zijn, maar ik zit dus met een vraagje.
De laatste tijd gaat het erg goed met mijn angst tegenover paarden. Ik heb een erg goede begeleidster hierin en natuurlijk begin je dan wat weg te dromen..
Typisch..
We zijn thuis momenteel met drie paardrijders: mijn broer (initiator!), 't lief van mijn broer (beginner) en ik (beginner). Niemand van ons heeft de stap naar een eigen paard al durven zetten en ik weet, mocht dit ooit gebeuren dan zou dit eentje worden die voor ons alledrie wel kan werken. Nu, mijn broer en ik verschillen qua grootte heel erg. ('t lief is net wat kleiner dan mijn broer). Mochten we nu OOIT eens, in een ideale wereld, een paard zoeken.. En ik weet dat dat een langetoekomstdroom is. Maar hoe groot zou dan de ideale grootte zijn? We zijn beiden niet erg fan van 'bredere' paarden zoals een tinker, fjord, haflinger, ... Want ik weet dat dat soms ook meespeeld...
Ik ben 1m51, mijn broer 1m81. We zijn beiden wel redelijke lichtgewichten
(We zijn daar trouwens nog helemaal niet klaar voor qua tijd, geld, ervaring, ...)