Ik zoek een leuk en gezellig ponykamp in de buurt van Utrecht. Het moet niet te duur zijn 6/7/8 dagen duren en een eigen paard/pony hebben. Verder moet je er ook kunnen buitenrijden. Weet iemand zo'n ponykamp?
ja, hopelijk zijn er nog meer leuke ponykampen in Utrecht want ik weet er maar 6 waarvan er 2 niet leuk zijn en 1 ik al ben geweest en ik wil graag iets nieuws doen. Maar mijn vriendin en ik gaan waarschijnlijk samen dus moet zij het er ook leuk vinden....
In Ede, Manege De Woelige Stal, wij hebben er vorig jaar maar 1x in de bak gereden, om te kijken of het paard bij je paste, je houd het paard/pony heel de week (5 dagen). kijk anders hier voor meer informatie: http://www.de-woeligestal.nl/ruiterkamp.htm
ik heb toevallig vorige week gekeken bij erve meenderink in markelo en het beviel met erg goed. mijn beste vriendin en ik schrijven ons hier in met eigen pony's dit jaar.
Ik ben toch nog altijd te spreken over Ponyhof in Aagtekerke. Het is daar super gezellig, alleen best wel ver vanaf Utrecht. Maar toch vind ik het echt de moeite waard om zo'n lange reis daar naartoe te maken.