Omdat ik Karin nav dit topic [VMR] SPOED! Prijs Kentauer zadel mij toch wel dankbaar was,

Aangezien wij zelf geen vervoer hebben was dit voor ons een super aanbod

Dus vanmorgen toch wel wat kriebels maar vol goede moed naar stal.
Lekker gepoetst en spulletjes klaargelegt.
Karin was mooi op tijd en toen alle spullen naar de auto gebracht.
San moest naast haar merrie Sangris?? weet niet of ik het goed schrijf. Maar merrielief zou geen merrie zijn als ze haar pet even op zetten. Met het laden zou San heel braaf de klep oplopen en daar werd hij verwelkomt door een paar achterbenen.. Toen Sandor toch doorliep maakte ze er maar niets meer van.. Maar wat kwam die vreemde kerel in hemels naam nou naast haar doen.
Maar al snel waren ze vriendjes en kon de reis beginnen

Waar ik het meeste tegen op zag was toch wel het zadelen aan de trailer.. Waarom weet ik niet maar dat was mijn gevoel

Maar aangekomen in Hargen op het grote parkeerterrein vond San het erg spannend maar bleef heel braaf.
Kon hem aan de trailer vastzetten en rustig opzadelen.. Toen we allemaal klaar waren kon de trip beginnen.
Echt een heerlijke rit gemaakt door bos en duin ! Zelfs met een klein galopje

Bert en Neckson als ervaren paarden voorop en Sandor en Sangris er braaf achter aan.. GEEN STAP VERKEERD. Op een fietsertje na

Nee echt heeel braaf.
Eenmaal op het strand vond Sandor het toch allemaal wat spannender.. of zou dat bij het baasje vandaan gekomen zijn

Ging nog wel met zijn hoeven door een plasje .. wilde even niet meer achter Bert zijn veilige kont vandaan maar ook op het strand bleef hij heel erg braaf.
Toen we bij opgang Hargen aankwamen hadden ze alle 4 zoiets van... moet dit.

Bij de trailer aangekomen lekker een emmertje met lekkers gegeven en weer klaar gemaakt voor het transport terug ..
Deze keer ging het laden met de merrie al beter.. San stond er al naast en toen vond ze het toch nog even nodig om haar achterbenen even te laten wapperen maar dat was snel over..
Het was echt een superleuke ervaring !! Ben erg blij met mijn superveelzijdige tuiger