welk ponykamp past het best bij mij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xISVx

welk ponykamp past het best bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 20:03

Welk ponykamp past het best bij mij?

*ik houd van snelheid, veel galopperen
*Ik ben nergens bang voor en houd heel erg van crossen
*Het liefst zo lang mogelijke buitenritten

xxx

Martine

Re: welk ponykamp past het best bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:33

BRT -> MA

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:34

Waar? Eigen paard ter beschikking? Hoe oud? Misschien moeten we dat ook weten? ;)

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:34

Dubbelpost

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:35

AnikaTje schreef:
Waar? Eigen paard ter beschikking? Hoe oud? Misschien moeten we dat ook weten? ;)

.??? :D is voor ts :D

paardje1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:52

Ik weet of het nog bestaat maar de naam is:
de zevensprong :j

dante00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:23

Hallo allemaal,
Manege de Barlo is er leuk ! :)
Het is daar erg gezellig en je doet leuke buitenritten , Springt een Parcours, En krijgt les. Op het laatst is er een leuke spring wedstrijd en kan je wat winnen. Ook is er een leuke Bonte avond.
Groetjes

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:18

dante00 schreef:
Hallo allemaal,
Manege de Barlo is er leuk ! :)
Het is daar erg gezellig en je doet leuke buitenritten , Springt een Parcours, En krijgt les. Op het laatst is er een leuke spring wedstrijd en kan je wat winnen. Ook is er een leuke Bonte avond.
Groetjes

Als je echt wil rijden raadt ik de barlo niet aan. Het is daar meer spel.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:27

Mischien moet je er eerst goed overnadenken wat je het liefste wil, ik denk dat een goeie manege die goed voor zijn paarden zorgt, het niet toestaat dat er 9 ponykampweken heel veel geraced word met hun paarden... Mocht je op zoek zijn naar een verantwoorde manege, waar je veel les krijgt en veel leuke buitenritten maakt, maar je ook echt wel galoppeerd ( en mischien ook wel een keer iets harder) en waar het leuk en gezellig is. Maar waar ze zich verantwoordelijk voelen voor jou en de paarden en voor bijna goed zorgen, dan raad ik je les chevaux in Buinen aan! Je kan kijken op www.leschevaux.nl

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:33

gewoonmarie schreef:
Mischien moet je er eerst goed overnadenken wat je het liefste wil, ik denk dat een goeie manege die goed voor zijn paarden zorgt, het niet toestaat dat er 9 ponykampweken heel veel geraced word met hun paarden... Mocht je op zoek zijn naar een verantwoorde manege, waar je veel les krijgt en veel leuke buitenritten maakt, maar je ook echt wel galoppeerd ( en mischien ook wel een keer iets harder) en waar het leuk en gezellig is. Maar waar ze zich verantwoordelijk voelen voor jou en de paarden en voor bijna goed zorgen, dan raad ik je les chevaux in Buinen aan! Je kan kijken op http://www.leschevaux.nl

Ga hier ook in mee, dat je niet alleen maar kunt scheuren en racen.. Misschien is www.eik.nl iets voor jou? Je gaat lekker buitenrijden maar ook gewoon lessen.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:08

Erve Meenderinkboer! Je maakt heel veel buitenritten, meestal 2 x per dag. Je gaat wel eens heel hard galopperen, echt heel gaaf is dat. Ook maak je een keer een dagtocht van 5 uur met pauze. Ook zijn er hele leuke pony's, leuke leiding en het is er super gezellig. Zeker een aanrader, ik ben er 2 x geweest en ga dit jaar voor de 3e keer.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:16

De ponykampen op PCK Eersel zijn super! Veel buitenrijden, springen, dressuur beetje cross country... Zowel pony's als paarden, grote binnenbak en buitenbak en nog andere binnenbakken, zelf je eigen pony of paard voor een week... Ook een nachtrit :) Erg leuk :D

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:26

Bij de zingende huifkar worden trektochten georganiseerd :)
Leuke paarden en leuke mensen!
Zijn lekker lange ritten door hele mooie natuur

Little_Miss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:28

Misschien is www.paardrijden-in-de-ardennen.be iets voor jou. Het is wel in belgië. Ik heb er echt een geweldige week gehad. Het galopperen geeft echt een kick, over veldjes en op de bergen. Je rijdt er bitloos en heel paardvriendelijk. De parden houden echt ontzettend van hard gaan. Ze willen echt voor je lopen. Hou er rekening mee dat het niet een kamp-kamp is. Dus niet met 30 kinderen en een bonte avond. (maar wel een awsome dropping om 3 uur s'nachts ^^)

sophie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 23:53

Ik ga dit jaar voor de 2e keer naar de Barlo, 2 jaar terug ben ik daar ook geweest. Je krijgt daar springinstructie van KNHS instructeurs en aan het einde van de week ga je een parcourtje springen. Ook hebben ze en een waterbak en croshindernissen. Ze hebben 2 redelijk lange buitenritten van 3 uur en ook een buitenrit die de hele dag duurt. Veel galloperen buiten maar je mag elkaar niet inhalen en je moet achter elkaar blijven. Ook ben ik al eens bij Jan Dolfing geweest dat is ook erg leuk!