Wij Ik , Meike ( Zilverster ) en Pleun ( Niet lid ) waren vandaag weer is naarbuiten geweest ik ging te voet met Shanti en pleun samen met mij lopen en Meike op haar verzorgpony Forrest ( van AnnaBabs ).
Toen we in het bos waren zagen we opeens Rode , Gele , Witte lintjes aan takken en bomen hangen...
Pleun zo : Zullen we die dingen is helemaal door de war gaan hangen ? Meike en ik Natuurlijk lachen en Ja zeggen !

Dan was er een paadje met gele lintjes en links daarvan rode lintjes wij dus bijv. omwisselen of een andere weg ophangen...
Echt Overal waar wij lintjes tegen kwamen zaten we te puzzelen en op te hangen natuurlijk ik de wacht houden en hun 2 ( Meike en Pleun ) ze ophangen. Dan kwamen er hardlopers voorbij en dan expres over een ander onderwerp praten en wachten tot dat ze weg waren...
Dan kwamen we wat Moutinbaikers tegen en die stopten en zaten allemaal zo rond te kijken van Huh?

Wij natuurlijk de grootste lol...!
We kwamen erachter dat dit dus morgen gereden moet worden!

( Het was een weg voor Moutinbaikers )
En ookal zouden ze het natrekken het zit helemaal door de war ze komen er nooit uit...

Dan zaten we dus achter een moutinbaiker die wat lintjes deed ophangen wij een beetje erachteraan en alles weer verkeerd hangen hehehehe!
We waren net gewoon kleine kindjes...
Toen we het bos uitwaren ging Meike een andere kant op via haar stal en ik naar mijn stal toe even later kwam ze terug ( Zonder pony ) met het verhaal dat ze nog een ander stuk bos in was gegaan en daar hingen ook lintjes die ze dus ook veranderd heeft!
Ik moest ( Wij moesten ) Dit gewoon even kwijt...
Hebben jullie ook wel is zo iets Stiekems gedaan