#1 Jive, een ruintje van 4 jaar, beleerd voor de kar en onder het zadel, ik heb hem al bijna 2 jaar Zoon van High Flowns Viper!!
#2 Tornado, ook een ruintje van 3 jaar, ook beleerd voor de kar en onder het zadel, loopt tweespan me Jive, ik heb hem sinds hij een veulentje was, zoon van Bryn Storm! Moeder van vader is High Flowns Viper<3
#3 Khaleesi, een merrie van 6 jaar, beleerd onder het zadel en word binnenkort voor de kar, ik heb haar ongeveer 4 maanden, dochter van High Flowns Viper!!
JuudKaas
Geplaatst: 02-03-13 12:07
Ik verzorg 2 welshjes, mag er alles mee Eigenaren zijn meer vrienden haha Jesse links en Jaive rechts
Ik ga ook mn dubbelspan met ze halen!
ElisaAppie6
Geplaatst: 11-03-13 19:08
Jaah ik heb er ook een , Appie weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen Sorryy.
Ik denk eerlijk gezecht niet dat er een deel 2 komt. Maar goed mijn merrie Shampoo is eigenlijk een shetlander, maar omdat ze zo groot is, denken we dat er nog een beetje welsh doorheen zit. Zie profiel voor foto.
Eline_S_S
Geplaatst: 14-03-13 15:25
ElisaAppie6 schreef:
Jaah ik heb er ook een , Appie weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen Sorryy.
Ga naar imageshack.com, maak een account aan, upload een foto en kopieer de link!