hoi ik rijd bij deze manege en ik vroeg me af of julliebokkers ook op deze manege rijden. www.dendries.com
_Michelle__ schreef:Ik sta daar met mijn eigen pony. Bevallen de lessen goed?heel goed hoe heet je pony?
Ik vind het een hele mooie stal op een pracht locatie.Heb er ook navraag naar stalling gedaan maar voor mij was het geen optie.Nog steeds kan ik hem iedereen aanraden
hoi hoi,ik ga waarschijnlijk verhuizen naar D'n Dries, zijn er hier mensen die hier ook staan? en wat vinden jullie van de stal?groetjes
Ik vind het super! Hele mooie locatie, fijne binnenbak en vind het ideaal dat er een terras en eetgelegenheid bij zit.Verder is de sfeer onderling ook heel goed Kwam net aan toen jij naar buiten liep van de week
oh haha kan best! ken nog niemand alleen yvonne. maar na het weekend weet ik zeker of dat bij jullie op stal kom.
Hallo,Ik kom even nieuw leven in het topic blazen Sinds afgelopen week sta ik ook bij den dries op stal met de Emillion (de grote herrie schopper) en Basalia (zwarte merrie)