Ik ben benieuwd of er hier op bokt mensen zijn die ervaring hebben met een slipjacht.
Onze vereniging heeft voor het eerst in 30 jaar weer eens een slipjacht georganiseerd.
Deze bestaat uit 3 runs van ca. 6 km. Er zijn enkele plaatsen beschikbaar voor rijdende leden van onze vereniging.
Mijn vraag is of er mensen zijn die dit wel eens gedaan hebben en welke ervaring ze ermee hebben.
Ik heb me namelijk wel opgegeven omdat het me super gaaf lijkt, maar ik heb nog nooit zoiets gedaan, paar B parcoursjes en heb een aantal oefencrossjes gereden met mijn paard, verder eigenlijk niet. Paard doet de laatste jaren ook niet zoveel werk meer, ik zit op kamers en rijdt dus eigenlijk alleen in het weekend een beetje in het bos als het weer het toelaat.
Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen of die het wel eens gezien hebben, en wat raden jullie mee aan meedoen of niet? Deelname eis is eigenlijk L of M springen, wordt niet heel erg op gelet heb ik gehoord, maar je moet wel wat kunnen zeg maar.
Mijn paard is dus niet echt in training, sinds vorige week ben ik het weer aan het oppakken, is wel erg werklustig en heeft ondanks weinig trainen een enorm uithoudingsvermogen. Springt graag, is niet snel onder de indruk van toeters en bellen.
Ik hoop dat er mensen zijn die wat ervaringen willen delen