Een half jaar geleden heb ik een super welsh pony leren kennen.
Ze heet Iris, en is 17 jaar, en was een redeo pony.
Ik vind dat ze verdient om in het zonnetje te staan omdat ze met haar karakter van een redeo pony naar een betrouwbare pony heel erg voor uit is gegaan.
Een half jaar geleden was het een pony, die je bijna niet kon aaien, waar je bijna niet mee kon knuffelen, en die je bijna niet kon berijden, Doordat ze zo vaak in de steek was gelaten door andere verzorgers die haar niet aan konden en ze daarom niet de baas over de pony waren, maar de pony de baas over hun. Daardoor kwamen de streken 'bokken' & 'steigeren'
En dus : Heeft het een tijdje geduurt, maar het is nu een pony, die je kan aaien, & waar je altijd mee kan knuffelen!
Het rijden gaat ook steeds beter dan eerst, van 'bokken' & 'steigeren' is BIJNA Niks meer over!

De moeder van m'n vriendin die best vaak meegaat naar Iris -(laura)- gaat proberen samen met mij Iris een echte rij-pony te maken:) Nu alleen nog hopen dat het lukt!
Verder heb ik nog mn handen vol aan Iris, ik kom er zovaak mogenlijk, de afgelopen week ben ik er elke dag geweest door weer & wind, en heb ik haar lekker vertroeteld!