Ik vond het een leuk en mooi idee om een herdenkingsweide op te stellen.
Deze herdenkingsweide is speciaal voor paarden en pony's.
Je kunt hier je gedicht of een verhaal kwijt over het verlies van je dierbare.
Je kunt dan samen met andere het verlies delen.
Hopenlijk wordt de weide veel gebruikt.
miltonlover
Geplaatst: 14-11-03 14:52
ja, goed idee! jammer dat ie nog niet gebruikt, en ik heb er nog (GELUKKIG!) geen.
Liekje1981
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 09:46
Heeft niemand interesse in mijn herdenkingsweide
IloveShets
Geplaatst: 19-11-03 10:07
Voor Champion(shetlander X welsh)
Ik kwam donderdags eventjes langs Niemand was thuis en het was stil Alleen pony's stonden om de stal en wat lag daar in een heel klein hengst veulentje ik was bang dat het dood geboren was, want een maandje ervoor was ik ook al een veulen kwijt geraakt je stond op ik was blij je ging de wei in met je moeder maar toen toen duwde sanne die domme pony jou zomaar in de sloot je was helemaal nat en we konden je er op tijd uithalen! we namen je mee terug met je moeder en maakten een lekkere warme stal voor jou en je moeder klaar. daar heb je ongeveer een weekje ingezeten en daarna ging je weer naar buiten. Je was helemaal opgeknapt en vrolijk. Naar een week kon je weer naar de groep. Je hoorde er echt bij.. en jij vond papa hercules helemaal te gek! je speelde en stoeide vaak met hem. ik was heel vaak bij je maar toen je 7 maanden was moest je verkocht worden ik vond dat heel jammer ze namen je mee in de trailer.. daarin stond ook nog een minishetland merrie met een hengst veulen. Je was vergelijken bij hun al erg groot. Ik moest de hele tijd aan je denken! Champion ik mis je zo erg! En ik hoop dat je het naar je zin hebt!