Normaal ga ik dan over de provinciale weg, maar helaas die was afgesloten (als ik even had nagedacht had ik dat wel geweten, maar het is vroeg) dus ik maar door de polder.
Kom ik op stal aan is het een groot concert van sirene's en zwaailichten politie, brandweer, ambulance alles kwam voorbij, en niet 1 nee een stuk of 3..
Mooi even staan kijken, Sharif stond ook buiten en die wist niet wat ie zag, oortjes erop en mooi kijken..
Naja verder niet zoveel aandacht aan besteedt, verder gevoerd en later nog even kort met de stalhouder erover gehad.
Ik zou dus naar huis, ik bedacht me dat ik beter niet over mijn "normale" weg kon gaan (die was dicht

Er kwam al een politiemeneertje vragen waar ik heen moest, hij adviseerde me om een hele andere weg te nemen (aangezien al die mensjes voor mij naar Lelystad moesten blijkbaar) i.v.m. een dodelijk ongeval

Aangezien ik voor deze school ook in Lelystad op school heb gezeten ben ik maar even langs het station gereden om alle kindjes die daar nu heen moeten blij te maken. Ik heb zelf een aantal keer daar in de kou staan blauwbekken en dan ben je blij als er even gemeld wordt dat er geen bus rijdt (dat doen ze namelijk niet, dat melden).