Ik werd openhartig ontvangen door Fluffy, dat schatje zal ik ook erg missen. Niet dat ik nooit meer daar kom, maar ook niet zo vaak meer!
Het een raar iets, op stal komen zonder je lieverd te zien... In de wei stonden wel twee paarden, maar niet mijn lievie... Otto stond nu ook op de weide (heel de zomer bijna binnengebleven...)
De stal van haar was al weer helemaal uitgemest, dat had Maris gisteren gedaan, ik had al van te voren gezegd dat ik dat echt niet zou doen...
Gennies stal is ook al weer in beslag... Door mijn grote vriend Union (uhum, niet dus

Mijn spullen had ik snel bij elkaar, ik had alles al ingepakt en bij elkaar. Een hele doos vol halsters natuurlijk en al de andere 'troep''. Heb behoorlijk wat verzameld in die 3 jaar. Kijken of r in de schuur nog wat plek voor over is...
En toen weer weg... Zag de boer wel bezig, maar had geen zin om naar hem toe te lopen. Aan de ene kant had ik wel behoefte om even mijn zegje te doen, maar aan de andere kant had ik echt geen zin hem tewoord te staan.. Mischien nog eens...
Moeilijk om de stal zo te verlaten... wetend dat het nooit meer hetzelfde wordt! Ik zal wel eens langskomen, bij Otto en natuurlijk bij katje Fluffy en Mamsie natuurlijk... Eerst maar even een tijd wachten, tot het allemaal weer een beetje bezonken is, en ik niet bij elk woord Genderose tranen in mijn ogen krijg...
Dag tweede huisje, ik heb een fijne tijd daar gehad, maar ik kan het niet meer aan om daar verder te gaan... Wie weet loop ik weer wat anders tegen het lijf...