Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 23:40

(succes met lezen, ben nogal doorgedraaid Haha!)

Ik mocht nog een keertje mee als 'extra begeleiding ofzoiets haha' een buitenritje ipv de lessen.. vanochtend van half 10 tot half 11! Er waren nog al wat kleintjes bij dus tsja, ik mocht mee achteraan Lachen
Er waren al veel pony's bezet en ik mocht niet op Coen haha die was te snel, maar vanmiddag wel in mn eigen les..
Dus ik mee op Pompoen hihi! Vuilnisbakkie, misschien wat New Forest Arabier ik weet niet.. Vroeger mishandeld, dus nog wat schrikachtig bij alles, maar ze is al een end op gedingesd! Ze is niet zo groot haha 1.35 m ofzo maar het was wel leuk!
Afbeelding
Dus toen lekker buitenritje again, beetje die jong in de gaten houden, Pompoen inhouden en stiekem stukje galopperen Cool haha lekker hoor Lachen

Toen mocht ik in de 2e les ook wel mee, maar goed ik was al keer mee geweest en mest altijd Orien, die Fries×KWPN-hengst! Rinus gemest en toen ff lekker gepoetst/afgespoten.. toen mocht ie in de bak los (waren toch geen lessen).. tadaa ik mocht hem meenemen voor het eerst whaah helemaal vereerd (A).. Loop je daar met een Fries×KWPN-hengst van 5.. stoer he Cool nee sorry haha Bloos!

's Middags weer een buitenritje haha, ja toen met mn eigen les (op Coen dus!).. Was weer super, instructeur zat op Balisto (Jameyskatje) en waren soms wel aan het vechten haha Balli wou niet voorop, dus toen ik weer voorop , maar goed was wel leuk!
We gingen maar niet galopperen, dan moest ik voorop en tsja een paar wilden eigenlijk niet en wie weet kon ik hem niet houden.. dus maar niet gedaan..

Toen kwamen we dichter bij stal.. en dan gaan we over een grasveld waar je best wel lekker kan crossen zeg maar.. een stuk of 4 durfden niet, dus die gingen nog ff naar de bak.. maar wij wilden wel graag hahah ff uitleggen:
*Instructeur op Balisto
*Meid van 14 op Beauty
*Meisje van 11 op Dolomiet
*Meisje van 11 op Flicka
*Ik op Coen..

Dus een uitgestrekte vlakte van uuhmzz 150 à 200 meter? Heb geen flauw idee, korter of langer?

We waren dus eerst bij stal zeg maar, toen gingen we racen naar de andere kant.. JOEHOEEE alleen de paarden snapten het niet echt.. normaal heb je een smal pad dat je alleen maar recht uit kan.. maar nu konden ze naar links naar rechts haha.. Kreeg een paar keer een Balisto tegen me aan geloof ik, maar dat paard weet nix joh Tong uitsteken (sorry Room)

dus uiteindelijk snapten ze het haha en racen maar! Gaaf (maar nog niet zo erg..) .. maar toen weer OMdraaien.. en lol en gaaf en super haha..
Zag ik Wilma op Beauty een stuk voor ons.. en toen dacht ik hetzelfde als Coen..

JUIST! INHALENNN!!!

Echt geweldig, hard dat ie ging haha echt de tranen over mn wangen die wind!!! Zo super tof haha sorry ik ben beetje doorgedraaid..
en met een noodgang vliegen we voorbij Wilma en Beauty heen, welke eerst een snelle start maakte bij de omdraai.. en toen bij stal haha kon die niet stoppen Nagelbijten / Gniffelen, hoor me instructeur nog SANNNNNN DRAFFFF maar uiteindelijk stopte die wel Schijnheilig!!!

Heb gewonnen Schijnheilig haha snelste paard der stallen Lovers

Sorry Zadelkamers maar ik vind het zo geweldig, die 'adrenaline Vingers aflikken ' haha of hoe zeg je da? Bloos! San praat.. En echt die oortjes van Coen strak naar voor, daar kijk ik nou tussen door Haha!!

Ik zit echt vanaf 3 uur heel de tijd, jaa het was zo gaaf en toen kwam ik thuis rond 7, haha uitgebreid verslag tegen me pa en ma, die zullen wel gedacht hebben Rolleyes

En ik wil alleen nog maar crossen!! En ik ga dromen over crossen en ik ga weer crossen en en en Haha! Pennymeisje Vork

haha ben zo blij Pling

XXX San en topppaardje Coen Lachen

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:48

Haha klinkt gaaf hoor! IK rijdt ook altijd op een van de snelste pony's uit mijn les maar wij hebben helaas niet zo'n breed en lang pad waar we echt kunnen crossen (elkaar inhalen enzo) dus dat is wel jammer..
Maar ik geloof dat Coen en jij het aardig naar je zin hebben gehad Tong uitsteken

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 00:25

dat hebben we zeker!!

Hier een 'voorbeeldje' van vorig jaar!!! Druk op 'Play' Haha!
Ging vandaag uhmz gisteren eigenlijk al, veel harder en ik lag meer op mn paard zeg maar haha en rechtvooruit maar goed, dan weet je ongeveer hoe je daar rijdt, ik reed nu aan de andere kant van die paaltjes!

Afbeelding

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:02

Leuk filmpje zeg, sprong ie nou opzij voor de camera ofzo?

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 17:04

haha ja daar stond een groepje kids te kyken/filmen.. en toen whooeps haha!!

bedankt voor de reacties haha, had nie verwacht dat hier mensen op gingen reageren Nagelbijten / Gniffelen

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:00

ik vind het filmpje echt super
muziek past er ook goed bij :>

karton
Berichten: 5139
Geregistreerd: 11-08-04

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:41

Jaaa leuk he!
De 1e paar keren vond ik het al helemaal geweldig om 'gewoon' te galloperen. Toen ben ik 1 keer gaan crossen (samen met maartje hier op bokt, die 1.50 springt met d'r geweldige crosspony ; dus dat ging snel Haha!).. En sindsdien kan ik er geen genoeg meer van krijgen.
Ik moet minstens 1 keer buiten gecrosst hebben.
(helaas heb ik een ongeluk gehad, ik ben dus nu even super voorzichig : ) maar als dalijk het vertrouwen terug is.... Haha!

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:37

dan gaat ze weer haha Cool

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:19

wow wat leuk voor je zeg!
Is helemaal niet penny hoor dat je helemaal enthousiast bent en je verhaal tegen iedereen verteld!
Doe ik ook altijd, mijn ouders worden er ook helemaal gek van.
ach... misschien ben ik ook wel een beetje penny Haha!

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 21:23

Ow lekker blont..

ja sorry heb het gekopieerd van Zadelkamer (Forum).. dus vandaar:

Citaat:
Sorry Zadelkamers maar
Zadelkamers = Bokkers oke? Vork

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:57

Weeeeeeh *huil huil* dat filmpje doet het niet bij mij.. Verdrietig

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:24

Leuk filmpje! Crossen is heerlijk Hyper!

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 09:38

Jessiejl0ve schreef:
Weeeeeeh *huil huil* dat filmpje doet het niet bij mij.. Verdrietig

extra lang wachten? dat helpt ook niet? Huilen

blackstar

Berichten: 3190
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:25

GAAAAFFFF,
zag je keihard over het veld crossen. Stond bij de merries in de wei.
Was echt heel leuk om naar te kijken. En volgens mij ging Coen nog niet eens op zijn snelst.

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:31

crossen is inderdaad heel stoer. leuk filmpje Knipoog

mijn pony vindt het ook superleuk...
een normaal hand galopje... mn teugels laten vieren en ik ik voeld an altijd die kont eronder gaan en hard dat we dan gaan hahaha.

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:33

blackstar schreef:
GAAAAFFFF,
zag je keihard over het veld crossen. Stond bij de merries in de wei.
Was echt heel leuk om naar te kijken. En volgens mij ging Coen nog niet eens op zijn snelst.

JAAAAaaaaaaa was idd echt gaaf!!! haha hij kan volgens mij nog wel wat harder ja Bloos! het was zoo superr!!!

blackstar

Berichten: 3190
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 17:34

Geweldig toch, dit doe ik ook altijd met Blackstar. En dat is zo'n heerlijk gevoel. Lekker kei en keihard scheuren door het bos of over het veld.
Cool

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Thinking Of.. *Crossen* (erg topicje sorry haha)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 23:12

Aah echt geweldig zo hard gaan he, is echt het mooiste wat er is vind ik zelf! *LOL*