Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Boompje1985 schreef:Ja hier een doorgewinterde ponykamp begeleidster, tips...
Zoek af en toe een rustig plekje op om even tot jezelf te komen zeker als ze ook blijven slapen!
Verder probeer ook de kids die niet zo snel meegaan als de rest ook te betrekken bij de activiteiten of als ze iets niet durven ga dan wat anders doen wat ze wel durven zodat ook zij met een goed gevoel naar huis gaan!
Goed luisteren naar wat ze te zeggen en te vertellen hebben...dat vinden kids geweldig! (en ze komen sneller naar je toe als er b.v. iets aan de hand is)
Onthou dat alles om plezier maken gaat maar alles moet wel veilig verlopen! (wees dus niet bang om een keer je strot open te trekken als er zich een onveilige situatie voordoet!)
Veel plezier en succes!
Klikoo schreef:he wat leuk, ik heb afgelopen 4 jaar ook als begeleiding gewerkt op klein oever. Voor aankomende zomer heb ik nog geen plannen, maar dat had ik afgelopen jaar ook niet en was er toch zeker de helft van de zomer wel te vinden.
Heidi95 schreef:Xstephanie5 schreef:Haha leuk! Ik heb ook een mail gestuurd alleen ze hebben niks terug gestuurd..
Heb je al antwoord gekregen? Ze hebben mij nog niet teruggemailt in welke weken ik ga enzo, word ondertussen wel eens handig ivm vakantie enzo haha.
Reken erop dat je niet voor 2 uur snachts op bed ligt door de avond vergadering en er uiterlijk om 7 uur weer uit moet Suzanne1991 schreef:Klein Oever is heeeeeeel hard werken en ook heeeeeeeeel weinig slapen!!!! Ga niet te langReken erop dat je niet voor 2 uur snachts op bed ligt door de avond vergadering en er uiterlijk om 7 uur weer uit moet
Xstephanie5 schreef:Ja heb vandaag ook een mail terug gekregen, ze willen me niet hebben als leiding dit jaar, maar dat had ik eigenlijk ook wel een beetje verwacht.