Ik ben Mégan en ben 14 jaar, ik rijd al sinds mijn 6e, eerst op de manege, tegelijkertijd mijn eigen pony, daarna zonder les, en nu gestopt met voetbal en wedstrijden gaan starten, heb er zin in!!! Ik vind het nog steeds net zo leuk, Ik kan (nog?) niet geweldig rijden, maar ik heb al veel vooruitgang gemaakt, door een soort van ongelukkige dag tijdens het rijden durfde ik niet meer te galloperen, maar nu snap ik niet waarom ik het niet heb gedurft, want nu gaat alles super, een hele vooruitgang voor me!
ik kijk al best lang mee met de foto's op bokt enzo, maar ik vond het wel leuk om wat foto's te maken van mijn toppertje, ik heb haar sinds begin juli, en ik ben nog steeds super blij met haar, ze heeft een karakter van hier tot Tokyo, maar dat vind ik juist leuk, ze is ook niet gemeen ofzo gelukkig, anders was ik er al vaak afgevallen! Ze is echt een schatje met haar lieve hoofdje, en haar lieve hartje. Ze heeft M2 gelopen en kent alles uit het Z, jamemergenoeg had de oude eigenaar geen tijd om door te rijden vanwege vriendje en problemen op stal, jammerr, toen is ze naar haar nichtje gegaan en omdat er daar wat gedoe was met de gemeente, en ze dan niet meer op stal konden staan, omdat die weg moesten, moest er één pony weg, en natuurlijk houd ze liever haar èchte eige pony, dus nu is ze van mij! jeej!!! Ze heeft nu wel een lekker dik vachtje, vooral haar nek en haar hoofd, de rest valt nog mee. Scheren vind ze trouwens niks.
Nou genoeg gekletst, hier my beautiful (Bjirmen's Wytse (♥_♥) x Laika Jocha) [d pony]
( teugels moeten nog weggeshopt worden )
( ik snap trouwens niet hoe ik linkjes kan gebruiken, als iemand dit kan zeggen, kan ik wat meer foto's laten zien:D )
oké heel raar ik keek net hoe het eruit zag, staan er ineenkeer een paar linkjes tussen, duss.. sorry maar ik snap het niet zo goed meer :p

ik denk, ja toch even een foto van Pasja's drafje, alleen omdat ik even heel raar zat, omdat ik aan het praten was en mijn handen enzo, daarheel raar bij hield, en alle foto's tijdens het rijden er niet uit zien, dacht ik tjaa, dan maar alleen d'r voetjes :p

kijk een beetje raar, maar Pasja stond hier heel leuk op dus...

deze kwam perongeluk maar ik vond hem toch wel leuk...

ik kijk hier ook weer raar, maar ik smolt gewoon voor haar hoofdje! ♥

zwijmel...

met Picasa geknutseld, best oké voor de eerste keer, maar ik vond het wel moeilijk bij d'r hoofdje!

ik wilde door d'r oortjes heen gaan kijken, maar deze is iets te vroeg genomen, maar kijk dan naar dat koppie!! zoo schattig!!!!

together...♥

er zijn in totaal 407 foto's, maar aangezien ik geen linkjes kan zetten, en het zo wel goed is ben ik maar gestopt...
Bedankt voor het kijken!
Fijne Feestdagen en een schitterend 2013 toegewenst!

een reactie zou leuk zijn, want dan vertel ik dat allemaal weer tegen Pas