Hij liep met me van het erf af en toen op een gegeven moment wou die gewoon niet meer meelopen en als je dan ff op de kont tikt dan is het direct van oei ik moet doorlopen nou dan loopt die door en is ie je aan het uitproberen.
Ik had hem dus aangepakt omdat hij nog een hengst is en wil hij de baas over me worden maar jammer voor hem hem lukte het niet

Dus op een gegevenmoment zei ik zo tegen mijn vriendin want die was mee op de fiets en ik zei : Zul je straks zien als ik terug ga dat die danhaast heeft.
Dus ik loop¨terug om weer naar huis te gaan en hij had me toch een haast en toen kwamen zijn hengsten streken ik had zo iets van jongen dat moet je niet doen want ik blijf doorgaan tot dat jij naar mij luisterd.
Dus ik zeg zo op commando Phoebe Draf!!
En daaar gaat die met een speurt vooruit ik kon hem nog wel houden maar toen die dus moest overgaan op stap wou die alleen maar harder en elke keer maar die hals gespannen als een echte hengst en de staart in de lucht.
Dus later had hij zoiets nu ga ik door ik moest echt mijn elleboog aan zijn borst houden anders hielt ik hem niet meer dus toen op een gegeven moment was ik dus met hem aan het kwebbelen en werd hij toen die moest stappen en we waren bijna op het erf werd die rustig...
Maar ja weten jullie misschien hoe ik hem beter kan houden?
Kan ik beter een hengsten ketting kopen?
Groeten [***]