Ik wil carlos nu (definitief) echt verkopen!!...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Ik wil carlos nu (definitief) echt verkopen!!...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:13

Ik heb deze twijfel al zo vaak(stuk of 5 keer) gehad..ik had telkens weer van die periodes dat ik het allemaal niets meer aan vond..Ik wist niet wat ik er mee aan moest..IK ben zowieso te groot voor car, ik wil dingen oefenen, die hij niet kan en/of leuk vind..(dressuur, springen, RUSTIG buitenrijden)..IK heb hem nu 5 jaar en ik houd superveel van dat beestje..maar telkens ben ik weer verdrietig, dat ik er eigenlijk niet zo veel mee kan..dat ik er steeds minder zin en interesse in heb..omdat ik er niet verder mee kom..Ik dacht een tijdje..alleen lekker buitenrijden is ook leuk!!..en vermeed de bak, maar uiteindelijk vind ik dat ook niet ALLEEN maar leuk..En buitenrijden is met car ook erg onrustig..hij is en blijft een felle donder, die snel schrikt wn opgewonden is..IK kan me niet herinneren dat ik ooit ECHT lekker relaxt heb buiten gereden..

Ik vond, dat altijd wel leuk, dat eigenwijze en drukke gedrag, maar steeds minder...Ik zie mensen heerlijk in de bak rijden en lekker trainen en vooruit gaan..en ik zit maar op een te kleine pony..waar ik me neit lekker mee bij voel...

Ook wil ik graag op mezelf gaan wonen..ehn dat is erg lastig als ik carlos nog heb..De stalling is nu te doen, maar in de buurt van rotterda,m is het te veel..


Ik vind het niet eerlijk tegenover hemo, om hem te houden, tetwijl ik er iegenlijk niet echt meer plezier meer in heb..dat voelt hij ook heus wel..ik rijd veel minder en longeer hem nu meer..

Ik wil een HELE GOEDE nieuwe baas voor hem vinden, wat echt ontzettend lastig zou worden, omdat hij niet een allemans pony is..hij is al 16 jaar..heeft geen papieren..is erg fel, niet geschikt voor beginners..heeft een gevoelige rug..Ik vind de prijs eigenlijk niet o belangrijk..maar de plek wel..

Ik ben een beetje ana het kijken wara hij naartoe zou kunnen..

Is het misschiehn een idee om hem voor de kar te zetten(omdat hij een beetje een gevoelige rug heeft>>..of maakt dat niet uit??)..

Als jullie iets weten,hoor ik het heel graag!!..

Ik vind het onwijs moeilijk Verdrietig ..IK praat er best gemakkelijk over maar ik vind het echt heel erg..bang dat ik er spijt van zou krijgen..daarom is de plek erg belangrijk..


Groetjes Kat

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:19

Knap dat je toch de beslissing hebt genomen..
Ik heb vorig jaar ook mijn pony verkocht..
Ik weet hoe moeilijk het is.. ik had hem pas 10 maanden..dat is natuurlijk niet te vergelijken met 5 jaar!
Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een nieuwe baas..
Als je erover wilt praten ofzo kun je me Pben Lachen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:35

Ik denk dat het een wijs besluit is. Moeilijk en pijnlijk, maar wijs.
Het is volgens mij niet de eerste keer dat je een topic onver het eventueel verkopen van carlos opent.
Dat zegt toch al genoeg?
Veel sterkte hoor, verkopen is NOOIT leuk.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:37

goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt!
heb ooit hetzelfde probleem gehad als jou, en heb mijn merrie toen verkocht (na 2 jaar piekeren) heb er nooit spijt van gehad!
als je er geen plezier meer in hebt houdt het op. daarvoor is het gewoon een té dure hobby!