Ze vraagt altijd of ze mee mag, en aangezien ze nu oud genoeg is en ik m'n rijbewijs heb vond ik het tijd worden om ze eens echt te "leren" wat het is om een eigen pony te hebben. Ze wil er namelijk zelf 1, en liefst een witte, net zoals Greg. Ik heb ze al tig keren gezegd dat je dan heel veel moet poetsen maar dat vind ze niet erg want dat is net leuk! Domme ik ook

De foto's zijn al van de zomer geleden maar ik vind ze toch nog de moeite om te plaatsen.
Dag 1.
Hier had ze nog geen echte "paardenoutfit", de sandaaltjes waren een beetje link in de buurt van z'n hoeven, maar zoals jullie zien blijft ze toch wel een heel end bij Greg uit de buurt als ze hem is aan het poetsen.

Na de harde borstel volgt de zachte

En nadat "tante Laura" had geholpen met de hoeven uitkrabben moest zij z'n "nagels lakken" optewel hoeven invetten.

OOK de achterste!

Daarna wilde ze z"n manen vlechten, zo gezegd zo gedaan en dit was het resultaat. Heeft ze helemaal zelf gedaan

Knap hé

Daarna nog even uitgelegd dat je met een platte hand koekjes moet geven, ietwat wantrouwend deed ze braaf wat ik haar vertelde.

Op dag 2 had ik al m'n oude paardenspul bij elkaar gezocht en is het ons gelukt om een échte outfit te creëren, ik heb nog genoeg over in alle mogelijke maten zodat ze nog wel enkele jaren verder kan. (ze moet enkel wel eerst even in de broek groeien maar deze paste het beste

Klaar om te gaan!

Maar eerst het vuile werk! }> (dat hoort er immers OOK bij)

Om vervolgens te gaan poetsen ...

*Greg houdt alles goed in't oog*

De hoeven op eigen kracht uit te krabben

OOK de achterste

En nog eens "te lakken" (gebeurt normaal niet zo vaak hoor

Van het "rijden" zelf zijn geen foto's, wel van achteraf.

Schattig hé

Zoals jullie waarschijnlijk wel merken was ze op dag 2 al heel wat minder bang.

Haar ouders heb ik iig al zover dat ze een pony'tje gaan kopen, maar dat is iets voor de toekomst.