Ik vond, dat altijd wel leuk, dat eigenwijze en drukke gedrag, maar steeds minder...Ik zie mensen heerlijk in de bak rijden en lekker trainen en vooruit gaan..en ik zit maar op een te kleine pony..waar ik me neit lekker mee bij voel...
Ook wil ik graag op mezelf gaan wonen..ehn dat is erg lastig als ik carlos nog heb..De stalling is nu te doen, maar in de buurt van rotterda,m is het te veel..
Ik vind het niet eerlijk tegenover hemo, om hem te houden, tetwijl ik er iegenlijk niet echt meer plezier meer in heb..dat voelt hij ook heus wel..ik rijd veel minder en longeer hem nu meer..
Ik wil een HELE GOEDE nieuwe baas voor hem vinden, wat echt ontzettend lastig zou worden, omdat hij niet een allemans pony is..hij is al 16 jaar..heeft geen papieren..is erg fel, niet geschikt voor beginners..heeft een gevoelige rug..Ik vind de prijs eigenlijk niet o belangrijk..maar de plek wel..
Ik ben een beetje ana het kijken wara hij naartoe zou kunnen..
Is het misschiehn een idee om hem voor de kar te zetten(omdat hij een beetje een gevoelige rug heeft>>..of maakt dat niet uit??)..
Als jullie iets weten,hoor ik het heel graag!!..
Ik vind het onwijs moeilijk

Groetjes Kat