Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je rijd er ook buiten,
maar zoals jullie lezen ben ik heel erg blij dat ik vroeger dit ponykamp gevonden heb, en dit gun ik andere mensen ook!
Britt_Sisi schreef:@ikbenamy dat klinkt alsof jij het helemaal niet leuk gehad hebt!
Bij fjordenpaard rijd je alleen maar buitenritten, heerlijk is het! Ook in de regen maar hier heb je vast een regenjas voor! Je hebt crosspaden waar je echt hard gaat galoperen en er zijn ongeveer 50 kinderen dus als je er alleen heen gaat maak je heel snel nieuwe vriendinnen!
Op woensdag maak je een dagtocht van maarliefst 5 uur! Er is ook een meer waarbij je met mooi weer met de paarden doorehen stapt/draaft en ook ga je zelf zwemmen bij het ronostrand maar ook een keer in het zwembad! En vrijdag avond is er nog eens en hele leuke bonte avond, als het niet geregend heeft en kampvuur en lekker laat naar bed met een spanend spookverhaal (voor de liefhebbers) echt een supe ponykamp! Ik ben er jaren op kamp geweest!
ga je stuk of 4x buitenrijden echt geweldig! 
Floemii schreef:ben zelf jaren naar de burght geweest en ben er nu 3 jaar lang leiding. Echt een top kamp super leuk altijd gezellig en heel mooi! en ontzettend lekker eten... Heb je daar eens de jachtschotel geproefd, dan wil je NIETS maar dan ook NIETS anders meer! MMMMMMM
Hahaha HEERLIJK. Alleen daarvoor moet je naar de burght :p
en manege hollak in ommen is ook erg leuk