Nou belde ze dus vandaag op met de vraag of ik de hele week kon komen omdat ze een paard erbij wilde nemen! Dan zou ik elke dag mogen rijden, naar buiten mogen en het paardje kan ook nog eens voor de kar!
Ik heb wel nog even bedenktijd gevraagd omdat ik in mijn examenjaar zit maar ik denk wel dat ik het ga doen! Niet voor de hele week, maar voor 3 of 4 dagen in de week! En als ik kan ga ik gewoon een keer extra

Het is op zich ook wel handig want ik zit al maandenlang van "jee, ik wil eigenlijk wel meerdere keren in een week rijden, laat dat eigen paard maar zo snel mogelijk komen" maar aan de andere kant zat ik ook omtrend de kosten van de aanschaf van het paard. Ik vond het allemaal veel te lang wachten... Nu heeft zich toch het ideale aanbod voor gedaan, ik mag komen wanneer ik wil, ik mag zelf weten wat ik doe, ik mag rijden wanneer ik wil, als ik een keer niet wil rijden is het ook goed... En ik kan een beetje bekijken hoe het dagelijkse paard verzorgen (of bijna dagelijks) wel werkt in de combinatie met mijn werk.
En dan nog, ik kan iets langer door sparen voor een eigen paard, ik moet gewoon continue 1 paard om de hand hebben waarvan ik weet dat die op me wacht als ik kom,niet dat er vele andere verzorgers zijn die ook wel kunnen. En dat heb ik nu gewoon! Dan knaagt dat gevoel van *ik wil een eigen paard* een stuk minder aan me

Nu nog iemand zien te vinden die 3 of 4 dagen in de week 2 paarden wilt verzorgen.......
"blij"