We zijn het bos in geweest Karin anouk en ik.
Op de heen weg naar de hei hebben we er flink de vaart in gezet een lekkere middendraf,doorgedraafd tot de paarden aangaven dat ze wel weer even wilden stappen heerlijk was dat .We waren net in stap toen er 2 reetjes voor ons uit sprongen zo mooi zeg!
Daarna een heel eind gegalopeerd naar de hei.
Daar aangekomen met een lang teugeltje gestapt was zo mooi die lage zon die alles rood kleurde en dan die paarse hei erbij..
oooh dat is het leven echt dan weet je waarom je paardrijd....
De o zo koele avond lucht de damp die zacht van de paarden afkwam en die geuren de hei,de avond gemengt met paardenlucht bestaat er iets wat lekkerder ruikt?
Op het hele lange pad weer gegalopeerd moest wel anders waren we niet voor het donker terug.
Karin en Anouk wilden gaan racen ik niet want anders ga ik zondag in de ring ook hard

Goed van mij mochten ze dus ze gingen er ineens keihard vandoor Lottie keek wel even vreemd op maar bleef fijn bij me.... toen zij al uit het zicht waren voelde ik 'm gewoon ontspannen dat was zo gaaf terwijl je langzaam een heuvel opgalopeerd daar op die prachtige hei met aan je zijkant de zon die steeds lager zakt *zucht*
Op de terug weg door het bos ook weer een hoog tempo draf gepakt.
en toen stonden we oog in oog met 6 zwijnen 3 grote en 3 wat kleinere prachtig hoor we hebben ademloos toe staan kijken tot ze weer net zo snel als ze te voorschijn kwamen weer in het bos verdwenen.
Het laatste stuk hebben we gestapt en vlak voor het schemer waren we op stal...
Thanx paard dat ik weer zo'n mooie dag mocht beleven op jouw rug