Het was feestavond want de zomercompetitie was net afgelopen!!! Eerst was er een men show!! dat vond ik persoonlijk niet leuk! maar ja menners vinden misschien het normale dressuur of springen niet leuk!! Maar goed dat duurde een half uur en daarna kwam er een dressuur clinic!! Nou ik vind dressuur dus echt niks maar ik vond het zoo mooi!! Dat meisje dat op haar paard reed is Intermediar 1 echt zooo goed gewoon!!! Ze deed echt zulke moeilijke oefeningen enzo zoals zig-zag appuyement en passage enzo!! echt ~:~:~:~~:~ gewoon!!! Daarna een mode show van het merk P&K in de kantine maar de kantine stond zoo vol dat ik er niks van heb kunnen zien!! Wel jammer maar ja!! En toen de spring show van Anne van Vulpen en Richard Kapteyn!! Leerzaam en super grappig!!! Leerzaam: Hoe je "een lijntje" op verschillende manieren kunt rijden!! ik geloof dat ze wel 10 manieren hebben laten zien!!! Grappig: ze lieten op 8 verschillende manieren zien hoe mensen konden rijden zoals: mooie ruiter (echt super netjes) jagers (helemaal met je armen naar voren enzo) achterblijvende ruiter (ze zaten zowat achter het zadel) echt zoo super grappig!!!
Toen de shows waren afgelopen (zo rond half 12)!! Dus echt iedereen ging de kantine in nou je kon gewoon je kont niet keren!! zo druk dat het was!! Maar goed veel muziek en natuurlijk ook veel gedronken!!

ECHT EEN TOPPIE FEEST!!!!!!!!
groetjes Margon