Emotionele gebeurtenissen met je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Emotionele gebeurtenissen met je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:19

Van de zomer is mijn paard verkocht! De wei waarop ze stond was niet van mij en werd verkocht en ik vond geen nieuwe. De nieuwe baasjes waren erg aardig en ze hadder er thuis nog 4 andere. Dus ze zou het zeker goed hebben.Het afscheid naderde en dat was hartverscheurend! Ze schreewde en schreeuwde, je zag de ogen wegdraaien en ze trapte de trailer bijna aandiggelen. toe ze bijna uit het zicht waren hoorde ik haar nog, ik had haar al 7 jaar en ze is ook nog een slecht behandeld in haar veulentijd. Ze was mensenschuw toen ik haar kreeg en met heel veel tijd en moeite werd ze brutaler zeg maar.
En nu komt t:binnen 5 dagen belde de nieuwe eigenaar op. Ze wilde haar terug brengen! Op diezelfde dag konden we ook een wei krijgen! Ze had namelijk 3 dagen niet gegeten en gedronken en ze gooide iedereen eraf. Het was toen 35 graden en 3 dagen niet drinken! en nu is ze weer terug en ze gaat nooit meer weg!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:22

2 weken geleden is een trekpaard van m'n oom verkocht. Ik had alles voor die merrie gedaan. Ze is geopereerd aan koliek, zware bevalling, 2 keer hoefbevangen. Ik heb alles met haar meegemaakt. En ik was degene die voor haar heeft doen vechten dat ze al haar medicijnen kreeg.
Helaas werd ze niet meer drachtig. En als je zo'n domme oom hebt die het alleen maar gaat om het geld en veulens. Werd ze verkocht. Nu staat ze in Venlo. Maar ik vind het heel erg. Ze betekende zoveel voor me.

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:27

Wat fijn dat ze weer bij je terug is OK dan!
Het is wel duidelijk dat jullie niet zonder elkaar kunnen.
Geniet er maar lekker van!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:57

Zo zeg, het lijkt net een verhaal uit de penny Haha!.
Ik vind het wel ontzettend fijn voor je!! Veel plezier nog met zijn tweeen!