Heei
-De beste ponyverkoop sites:
Bokt.nl,marktplaza.nl en marktplaats.nl
-De kosten:
Dat verschilt per pony,hoe groot,wat je met hem wil gaan doen,het ras en of hem hem op pension zet of niet?!Ik heb een eigen shetlander en die staat bij mensen thuis.Omdat het een halfpony is betalen we allebei de helft van de kosten:50 euro per maand.Dat is soms meer en soms minder,en natuurlijk is er ook nog de dierenarts!Wat de kosten zijn voor de shet ong:10 euro voor hooi per maand,10 euro voor stoo per maand,10 voor de hoefsmid per maand(hij komt om de 2 maanden vandaar 10 per maand dan betalen we de helft van de kosten)15 euro aan brokken en 5 euro voor waterkosten.Zij betalen meer voor de waterkosten,ik wij betalen dan weer zijn spulletjes:zadel,hoofdstel,halsters,dekjes,lessen...
-Vrije tijd:
Ik ben even oud als jou,ik zit in het tweede,doe VWO en haal hoge punten.En toch kan ik het prima combineren met mijn pony.Twee uur leren en de rest pony,meestal ben ik er op ma,di en do een uur en op andere dagen 2 uur of meer.At ik dan doe?Stal uitmesten:15 minuten,poetsen:10 minuten en beweging geven natuurlijk!
Hopelijk heb je hier wat aan,voor vraagjes mag je altijd PBen!