Doel: ik wil graag een discussie opstarten over de kosten van readings. Wat zijn de kosten en verwachtingen van de aanbieders en de afnemers van readings, open en helder weergegeven.
Aanleiding is onderstaande post in 3 readings van mijn paard, en ik zou het top vinden als in ieder geval cybrdynk bereid is om te reageren.
cybrdynk schreef:Nou, ik heb er 2 gedaan voor de lol en om toch een beetje te bewijzen aan de ongelovigen dat het heus kan. Doe ermee wat je wil, ik doe dit werk uit liefde voor het paard en uit respect voor de 'verzorger' van het paard. We maken ons allemaal zorgen om het wel en wee van onze grote en kleine vrienden, ze kunnen nu eenmaal niet praten en gaan voor ons door het vuur. Om die reden wil ik graag mijn steentje bijdragen aan de paardenwereld om ze te helpen met dat stukje wat ze je niet kunnen vertellen. Ik krijg nu allemaal verzoekjes om nog meer paarden te doen, hopelijk begrijpen jullie dat dit mijn werk is en dat ook mijn zonnetje niet voor niks op gaat. Voor bokkers die het echt graag nog willen stuur mij een pb en dan reken ik tijdelijk 30 euro. Als je paard specifieke klachten heeft kun je die erbij vermelden, dan kijk ik daar extra goed naar. Mag uiteraard ook gewoon blanco, wat je wil. Wel even een foto meesturen!
Nu vraag ik me dus af...
- - wat vinden aanbieders (readers) een redelijke vergoeding, waar is dit op gebaseerd, en wat verwacht je van je reading?
- wat vinden andere afnemers een redelijke vergoeding, waar is dit op gebasseerd, en wat verwacht je van de reader/reading?
Achtergrondtopics: 3 readings van mijn paard, voortgekomen uit 1 Miljoen voor bewijs paranormale gaven (Sisyphusprijs).
Let alsjeblieft even op het doel van deze topic voor je reageert! Het is namelijk niet mijn intentie om op een zijspoor te raken over bijvoorbeeld de authenticiteit of betrouwbaarheid van readings in het algemeen, of een specifieke reader/reading. Lijkt me een goede discussie, maar niet deze.