Wat zou jij doen als je 3x in de week een pony rijd en nu te horen krijgt dat je nog 1 erbij mag rijden. En je zit in je examenjaar en de tijd wat er dan in gaat in die andere pony eigenlijk zou werken? beide pony's zijn van verschillende eigenaren.
Ik zou het niet doen, je kunt beter de energie steken in 1 pony ipv dat je er 2 moet doen en maar half aandacht kunt besteden. Dat is zonde zeker nu je het nog drukker krijgt.
Ja dat vind ik ook wel. Als je al vrij krap zit qua tijd, gewoon met 1 pony blijven rijden en die al je aandacht geven Beter eentje goed doen, dan 2 half en half
lijkt me niet echt verstandig als je ook nog op school zit.. mischien als je vriendin een dagje vaker wilt dat ze dat mischien kan regelen met haar bijrijdpony?
Gewoon 1 pony blijven rijden en dan de pony die jij het leukst vind!
Tigra_
Geplaatst: 11-11-12 15:05
Moet je helemaal zelf indelen. En voor jezelf bekijken wat handig is. Is het de bedoeling bv het andere paard ook 3x in de week te rijden wordt het misschien te krap. Maar zou je die bv maar 1x in de week hoeven te rijden scheelt dat natuurlijk aanzienlijk.
Als je van tevoren al weet dat je het waarschijnlijk niet gaat redden, zou ik er als ik jou was ook niet aan beginnen. Levert uiteindelijk alleen maar teleurstellingen op.
Je examenjaar zal een druk jaar worden, je moet goed nadenken of je het kan combineren. Als het echt te druk word en je nu al amper de tijd heeft, zou ik het niet doen.