Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. riagr schreef:Pony 2 is over drie jaar eigenlijk niet meer te verkopen. Pony 1 nog wel.
Zou dus kiezen voor pony 1 ( ookal omdat ik dat eerlijker zou vinden tov pony 2. Hoop dat deze een blijvend huis gaat vinden. Vind het altijd zo sneu als die oudere paarden, na jaren trouwe dienst bij wijze van "dank"gewoon verkocht worden...)
glenstorm schreef:riagr schreef:Pony 2 is over drie jaar eigenlijk niet meer te verkopen. Pony 1 nog wel.
Zou dus kiezen voor pony 1 ( ookal omdat ik dat eerlijker zou vinden tov pony 2. Hoop dat deze een blijvend huis gaat vinden. Vind het altijd zo sneu als die oudere paarden, na jaren trouwe dienst bij wijze van "dank"gewoon verkocht worden...)
Ik zou ook voor pony 1 gaan.
Maar even over wat je zegt over oude pony's ik heb 3,5 jaar geleden een pony gekregen 3jaar volop wedstrijden gestart. Pony na 3jaar nog super fit heeft super veel plezier in alles. Bloeit helemaal op als hij op concours komt.
Zou jij deze pony dan houden. Hem een welverdiend pensioen geven en maar een beetje laten lopen. Of zou je hem verkopen zodat hij nog een nieuw ruitertje blij kan maken. En zelf ook helemaal happy is omdat hij lekker mag sprimgen en op wedstrijd mag?
Wij hebben dat laatste gedaan. Pony en ruiter zijn super happy samen!