Vandaag op school hadden we het over verschillende sporten, er waren een paar figuren die graag wat meer aan sport deden via school want dat doen we nu helemaal niet meer.
Dus er ging even een rondvraag door het groepje waarin ik werk over wat voor sport je deed en wat je leuk zou vinden om op school te doen.
Nou ik zei dus 7 dagen per week doe ik aan paardrijden (en nog wat andere dingen maar daar gaat het ff niet om)
En zo praatten we nog even verder en zo hadden ze het over sporten die voor op school wel leuk zouden zijn.
En toen kwam er even zo'n stomme opmerking tussendoor over dat paardrijden geen echte sport is! (qua lichamelijke beweging, uihoudingsvermogen ed ed)
Goh en daar kan ik me zo kwaad om maken, die mensen weten niet eens waar ze het over hebben en hebben wrsch nog nooit eens op een paard gezeten!
Ik heb het nu maar genegeerd, maar o wat kan ik me daar over opwinden zeg! Ik werk me altijd te pletter met rijden!
Maar goed, als jullie nog leuke tips hebben voor een goed weerwoord, laat horen! Want zulke mensen wil ik het liefste gewoon de smoel dicht slaan, maar een betere oplossing is om ze met een 1 keiharde opmerking de mond te snoeren, alleen op zo'n moment kun je weer net niks bedenken! >;)