Ja

Jullie vergeten dat ik nog een hengst heb staan, eentje van 5 maanden oud om precies te zijn

Who's the boss is nu 2 weken afgespeend en staat overdag de hele dag met Ozep buiten.
Vandaag was het weer een spannende dag voor hem, want de hoefsmid zou komen! Omdat ik vanmiddag les met Ozep had zou hij die eerst doen, de rest in willekeurige volgorde.
Nou is Boss er helemaal niet over te spreken als je zomaar Ozep bij hem weghaalt, hij was dan ook erg beteuterd toen die vreemde vent Ozep pakte en hem uit het zicht van Boss neerplantte. Boss liet dit niet zonder slag of stoot gebeuren, hij probeerde te volgen maar aangezien ik een smid heb met veulenervaring, was het hek dicht voor hij er erg in had... Daar stond hij dan met naast hem alleen nog een minifries (nog steeds te koop trouwens

Zijn arme gehinnik vond geen weerklank en het arme dier was te einde raad... Dachten we...
Want wie kwam daar opeens het hoekje omgestruind?
Ja hoor, ik kon weer roepen: "De hengst is los!!!"
Boss kwam op zijn dooie akkertje even checken hoe de zaken met Ozep ervoor stonden

Gelukkig was hij niet tussen de omheining doorgewurmd, maar bleek 'gewoon' de sluiting opengemaakt te hebben.

Ik wilde jullie hiervan even deelgenoot maken, want dan weten jullie vast wat jullie over drie jaar te wachten staat. >;)
Het scheelt dat ik na dit jaar met Triumph aardig geroutineerd ben in het beperken van hengsten initiatieven