Een aantal stallen bezocht, maar ze waren óf te duur, of al vol. Uiteindelijk kwam ik in een dorp hier vlakbij een perfecte, betaalbare stal tegen waar ik deze winter de pony's zou mogen stallen. Maar helaas viel het met de eigenaar van de wei waar ze nu staan niet te regelen dat ze daar dan in de zomer weer terug mochten komen. Dit heb ik voorgelegd aan de stalhouder, en toen bleek dat ik voor een schappelijke prijs daar de pony's in de zomer ook laten staan!
Dus, begin december, als Mickeys veulen afgespeend is, gaan ze verhuizen! Het is allemaal heel snel gegaan en het was ook helemaal niet de bedoeling zo, maar ik ben er erg gelukkig mee!
De stallen zijn mooi, ruim en verlicht. De weilanden hebben een fatsoenliijke omheining. De pony's kunnen gewoon elke dag naar buiten, de stalhouders regelen het buiten- en binnenzetten en voeren 's ochtends en 's avonds. Er is een buitenbak met een goede, bijna altijd droge bodem. Bovendien wordt er 2 keer per week lesgegeven door de instructeur bij wie ik vroeger reed en van wie ik heel graag weer les wil hebben!
En niet te vergeten; het prachtige Balloërveld ligt er zo'n beetje in de achtertuin!
Kortom, het lijkt mij echt super en ik kan niet wachten tot het zover is!